TRX: Διάβασε τι μπορεί να σου προσφέρει η άσκηση με ιμάντες.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι ιμάντες TRX (Total-body Resistant exercise) είναι ένα φορητό εργαλείο εκπαίδευσης που ξεκίνησε από τις ειδικές δυνάμεις του αμερικανικού στρατού Οι ασκήσεις TRX χρησιμοποιούν αποκλειστικά και μόνο το βάρος του σώματος και τα αποτελέσματα είναι άμεσα και πολλές φορές «θαυματουργά»

Οι ιμάντες με λαβές τοποθετούνται με ειδικές βάσεις οπουδήποτε, από την πόρτα μέχρι το ταβάνι, κι εσύ εκτελείς αναρίθμητες παραλλαγές ασκήσεων βάζοντας τις λαβές, είτε στα χέρια ,είτε στα πόδια σου (για να φτάσεις σε σημείο να εξασκείσαι μόνος σου, πρέπει να περάσεις αρκετές ώρες μαζί με τον γυμναστή σου).

Τρεις λόγοι για να εντάξεις το TRX στην προπόνησή σου

  1. Διαμορφώνει άμεσα και αποτελεσματικά το σώμα σου, καίγοντας θερμίδες και λίπος.
  2. Μπορεί να ενισχύσει όσο λίγες ασκήσεις το μεταβολισμό σου, ο οποίος επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες (βλ. ηλικία, καθιστική ζωή, ορμονικές διαταραχές).
  3. Συμβάλλει σημαντικά στην οστική ενδυνάμωση. Η γυμναστική με ΤRX ενισχύει την πυκνότητα των οστών με μεγαλύτερη ασφάλεια συγκριτικά με τα ελεύθερα βάρη και τα όργανα γυμναστικής, προλαμβάνοντας την οστεοπόρωση και τα κατάγματα.

Οι ασκήσεις με TRX

Γενικά ,πρόκειται για μια πραγματικά δυνατή προπόνηση, όπου αισθάνεσαι το σώμα σου να σφίγγεται ολόκληρο για να εκτελέσεις μια άσκηση η οποία θεωρητικά γυμνάζει μόνο τα χέρια.

Γρήγορη γράμμωση ναι – Εύκολη όχι.

Το πιασες; Το ΤRX προϋποθέτει την ενεργοποίηση κοιλιακών και ραχιαίων για να τα βγάλεις πέρα. Μπορεί να γυμνάζει όλο το σώμα, αλλά οι θέσεις που παίρνεις για να εκτελέσεις οποιαδήποτε άσκηση για οποιαδήποτε μυϊκή ομάδα είναι τέτοια που σε αναγκάζει να ενεργοποιήσεις τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους.

Γι’ αυτό, άλλωστε, εφόσον ξεκινήσεις TRX training, θα δεις πόσο γρήγορα θα αποκτήσεις γράμμωση στην κοιλιά. Εννοείται ότι μπορείς να ξεκινήσεις TRX ακόμα κι αν δεν έχεις γυμναστεί ποτέ ξανά στη ζωή σου, σε τμήματα αρχαρίων ή με personal training.

ΚΆΛΟ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ

-Το μάθημα διαρκεί  περίπου 45 λεπτά.
-Αν είσαι προχωρημένος, τα 30 λεπτά είναι αρκετά.
-Σε 6-8 εβδομάδες θα δεις διαφορά στο σώμα σου.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο