Toyota Yaris Cross: ξεκίνησε η κυκλοφορία του στην Ιαπωνία.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η ιαπωνική εταιρία ανακοίνωσε ότι από τη Δευτέρα, 31 Αυγούστου, το νέο Yaris Cross θα είναι διαθέσιμο στην αγορά της Ιαπωνίας.

O μηνιαίος στόχος πωλήσεων για την αγορά της Ιαπωνίας είναι τα 4.100 αυτοκίνητα. Για την Ευρώπη, η παραγωγή του Yaris Cross θα ξεκινήσει εντός του πρώτου τριμήνου του 2021 στο εργοστάσιο της εταιρίας στην πόλη Valenciennes (Γαλλία).

Θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το νέο Yaris..

Το Yaris Cross βασίζεται στη GA-B πλατφόρμα της εταιρίας, την ίδια που φέρει το νέο Yaris, και στον εμπρός άξονα υπάρχουν γόνατα MacPherson, ενώ υπάρχει ημιάκαμπτο άξονα για τις δικίνητες εκδόσεις και πολλαπλών συνδέσμων για τις τετρακίνητες.

Η νέα πλατφόρμα βελτιώνει την οδική συμπεριφορά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, με το Yaris Cross να πατά σε ζάντες έως 18 ιντσών. Το μήκος του Yaris Cross αγγίζει τα 4.180 χλστ., όντας 240 χλστ. μεγαλύτερο από το Yaris, αυξάνοντας σημαντικά το χώρο αποσκευών, ο οποίος ανέρχεται σε 390 λίτρα.

Το πλάτος του είναι 1.765 χλστ., και το ύψος 1.560 χλστ., και το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.560 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 30 χλστ. Οι αυξημένες διαστάσεις το καθιστούν μεγαλύτερο από το Yaris.

Κινητήρια σύνολα

Μηχανικά, το Yaris Cross θα προσφέρεται αρχικά με ένα υβριδικό σύνολο. Πρόκειται για το νέο 1.500αρη κινητήρα με το υβριδικό του σύστημα να είναι τέταρτης γενιάς και να προέρχεται από τους υβριδικούς κινητήρες 2,0 και 2,5-λίτρων των Corolla, Camry και RAV4.

Ο τρικύλινδρος 1.500αρης κινητήρας, συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η απόδοση του συνόλου αγγίζει τα 116 άλογα και 141 Nm ροπής, με την Toyota να ανακοινώνει ότι σε πρότυπα μετρήσεων της Ιαπωνίας η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι στα 3,2 λίτρα/100 χλμ.

Ωστόσο, το Yaris Cross θα διατεθεί και με έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. (χωρίς υβριδικό σύστημα), που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση . Αποδίδει 121 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και 153 Nm ροπής στις 4.800-5.000 σ.α.λ.

Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του Yaris Cross, η κεντρική κονσόλα φέρει ελάχιστες σχεδιαστικές αλλαγές σε σχέση με το Yaris, οι οποίες εντοπίζονται στο τελείωμα του ταμπλό και του κεντρικού τούνελ. Η Toyota αναφέρει ότι το κάθισμα του οδηγού είναι τοποθετημένο έτσι, ώστε να επιτυγχάνεται η μείωση του κέντρου βάρους του οχήματος. Επίσης, δημιουργεί μια πιο ελκυστική θέση οδήγησης, με βελτιωμένη εργονομία και μεγαλύτερη δυνατότητα ρύθμισης.

Η Toyota έχει επιλέξει υψηλότερης ποιότητας υλικά, με μαλακά σε υφή πλαστικά. Εκτός από την κεντρική οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και της TFT οθόνης στον πίνακα οργάνων, η Toyota εξοπλίζει το νέο Yaris Cross με 10″ έγχρωμο head-up display, με σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones, θερμαινόμενο τιμόνι, κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό και μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή.

Συστήματα ασφαλείας

Το νέο Yaris Cross εξοπλίζεται με έξυπνο ενεργό cruise control ανεξαρτήτου ταχύτητας, σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας καθώς και κεντρικό αερόσακο (τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας του) για την προστασία των μπροστά επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο