O πόλεμος του streaming μόλις ξεκίνησε. Χόλιγουντ vs Netflix

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το 2019 θα είναι καταλυτική χρονιά για την τηλεόραση… και για το σινεμά. Στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς θα αρχίσουν να παίρνουν σάρκα και οστά τα πλάνα πολλών εταιριών(στούντιο) στο πλαίσιο του πολέμου εναντίον του Netflix.

Πόλεμος….πράγματι (streaming war) έχει ονομαστεί η περίοδος που διανύουμε, καθώς το Χόλιγουντ αναγκάζεται να εκσυγχρονιστεί , να επαναπροσδιορίσει το περιεχόμενο, τους τρόπους διανομής και την επικοινωνία με το κοινό και να προσαρμόσει τις δραστηριότητες του ώστε να παρουσιάσει το δικό του επιχειρηματικό μοντέλο προσέγγισης- απευθείας στον καταναλωτή.

Το θέμα είναι τεράστιο.Πριν ξεκινήσουμε όμως τις αναλύσεις, ας δούμε πρώτα ποια είναι τα βασικά στρατόπεδα αυτού του πολέμου.


Netflix-Streaming Video on Demand (SVoD) πλατφόρμα. Ανήκει στους Ριντ Χέιστινγκς, Μαρκ Ράντολφ (ιδρυτές), Τεντ Σαράντος (υπεύθυνος περιεχομένου).

Έχει 148 εκ. συνδρομητές παγκοσμίως , 154 εκ. συμπεριλαμβανομένων των δωρεάν δοκιμών παρόλα αυτά ο ρυθμός με τον οποίο παρουσιάζει νέο υλικό έχει κουράσει κι έχει επηρεάσει την ποιότητα του περιεχομένου. Αλλά αυτό θα είναι το στοίχημα της εταιρείας στο κοντινό μέλλον, γιατί θα πρέπει να χτίσει το αρχείο της για να συνεχίσει να προηγείται  του ανταγωνισμού. Η ταινιοθήκη του θα μειωθεί σημαντικά όταν πολλές ταινίες και σειρές θα επιστρέψουν στις «πατρίδες» τους (Warner, Disney κλπ) με το πέρας των συμβολαίων (περισσότερα επ’ αυτού προσεχώς).

Amazon Prime Video –SVoD πλατφόρμα .Το πρωτότυπο υλικό της είναι συγκριτικά φτωχό (ιδίως στην Ελλάδα). Πέρσι ξόδεψε 6 δις. δολάρια για καινούριο περιεχόμενο. Ακόμα κι έτσι όμως το Netflix χρηματοδοτεί περίπου τις τριπλάσιες παραγωγές (76 η Amazon, 293 το Netflix την προηγούμενη χρονιά).

Apple TV+ -SVoD πλατφόρμα. Υπομονή, μέχρι να ανοίξει τα φτερά της. Χρειάζεται χρόνο για να φτιάξεις από το μηδέν ταινιοθήκη. Ίσως θα χρειαστεί να συνεργαστεί με κάποιον από τον οποίο να αντλεί περιεχόμενο για να αναπληρώσει.

Disney + –SVoD πλατφόρμα. Προς το παρόν,δεν έχει συνδρομητές γιατί ξεκινά το Νοέμβριο. Η εταιρεία προβλέπει 60 με 90 εκ. συνδρομητές διεθνώς μέσα στα επόμενα 5 χρόνια.

WarnerMedia streaming serviceSVoD πλατφόρμα. Αναμένεται με καλή ταινιοθήκη, αλλά το ζήτημα του κόστους θα αποτελέσει ένα “μεγάλο αγκάθι” για το μέσο θεατή.

Μην ξεχνάτε…. στο παιχνίδι υπάρχουν και άλλοι σημαντικοί παίκτες Hulu, HBO, Roku, NBC κ.α.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο