Nέα BMW X5 -Τη διαφορά δεν θα τη βρείτε στο περιτύλιγμα (vid)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παρουσιάστηκε η τέταρτη γενιά του μεγάλου πολυτελούς SUV. Η σημαντικότερη και για την περίσταση μη ορατή διαφορά σε σχέση με την απερχόμενη βρίσκεται στο δάπεδο, μιας και η νέα Χ5 «πατά» στην πλατφόρμα CLAR την οποία ήδη χρησιμοποιούν τα μοντέλα των Σειρών 5 και 7. Γεγονός που εξασφαλίζει, σύμφωνα με τους Γερμανούς, ακόμα πιο σπορτίφ συμπεριφορά, καλύτερη ακαμψία και βελτιωμένα επίπεδα άνεσης.

Όπως δηλώνουν οι κατασκευαστές του αυτοκινήτου, στο δάπεδο CLAR (Cluster Architecture)  χρησιμοποιούνται προηγμένα υλικά, όπως το αλουμίνιο και το μαγνήσιο, ώστε να περιοριστεί το βάρος του οχήματος που αποτελεί πονοκέφαλο σε κάθε νέο μοντέλο. Σημεία αναφοράς στον τομέα της τεχνολογίας την οποία «κουβαλά» η νέα Χ5 είναι το σύστημα Integral Active Steering (τετραδιεύθυνση), το Dynamic Drive Active Roll Suspension (ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές δοκοί) καθώς και η αερανάρτηση (έξτρα) που πλέον αφορά τόσο την εμπρός όσο και την πίσω (διπλά ψαλίδια/πέντε συνδέσμων) της κατασκευής.

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα BMW X5 είναι μεγαλύτερη από το απερχόμενο μοντέλο. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών παραμένει η ίδια, παρόλα αυτά υπάρχουν νέες ηλεκτρικές ευκολίες που κάνουν την τη φόρτωση-μεταφορά αποσκευών…παιχνιδάκι. Οπτικά, το δυναμικό αμάξωμα διατηρεί τη γνώριμή σιλουέτα, με τη νέα μάσκα και τα τροποποιημένα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED εμπρός, αλλά και τα ανασχεδιασμένα και πιο μεγάλα σε μέγεθος πίσω, να συνθέτουν τις πρώτες άμεσα ορατές διαφορές σε σχέση με το παρελθόν.

Πλήρως ανανεωμένη, η καμπίνα της νέας BMW X5 διατηρεί και αυτή όλα τα γνώριμα στοιχεία στου παρελθόντος, με πολλές όμως αλλαγές και προσθήκες, κυρίως στον τομέα της τεχνολογίας. Ο πίνακας οργάνων BMW Live Cockpit Professional είναι φουλ ψηφιακός (12,3 ίντσες), ενώ αντίστοιχη είναι και η διάσταση της οθόνης του Control Display, του συστήματος infotainment δηλαδή, που βρίσκεται ψηλά στην κεντρική κονσόλα, η οποία υιοθετεί το νέο σύστημα ID7 των Βαυαρών.

Κατά το λανσάρισμα οι κινητήρες που θα είναι διαθέσιμοι θα είναι τέσσερις. Για την κορυφαία έκδοση xDrive50i το «παρών» θα δίνει ένας V8 με χωρητικότητα 4,4 λίτρων με απόδοση 462 ίππων, ο οποίος όμως δεν θα είναι διαθέσιμος στην Ευρώπη. Από εκεί και πέρα, ο γνωστός 3λιτρος εν σειρά 6κύλινδρος κινητήρας της έκδοσης xDrive40i θα αποδίδει 340 ίππους, ενώ στην παλέτα των κινητήρων θα υπάρχουν και δύο ντίζελ, με ίδια χωρητικότητα που θα αποδίδουν στην xDrive50d ισχύ 400 ίππων και 265 στηνXDrive30d. Όλες οι εκδόσεις πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 8 σχέσεις και τετραδιεύθυνση.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο