Mach 1: η πιο δυνατή Ford Mustang έρχεται στην Ευρώπη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Mach 1: η πιο δυνατή  Ford Mustang έρχεται στην Ευρώπη. Ήδη είναι σε εξέλιξη η νέα Ford Mustang Mach 1, η ειδική έκδοση για χρήση σε πίστα που πρόκειται να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Έτσι η Ford θα προσφέρει στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων της Ευρώπης εξοπλισμό και προδιαγραφές που προέρχονται από τους αγώνες.

Η νέα Mustang Mach 1 αποτελεί σήμερα την πιο κορυφαία έκδοση του σπορ μοντέλου της εταιρείας φιλοξενώντας κάτω από το καπό μια ειδική έκδοση του V8 κινητήρα των 5,0 λίτρων της Ford που αποδίδει 460 ίππους, ενώ οι επεμβάσεις στην αεροδυναμική, στην ανάρτηση και τα συστήματα ψύξης είναι αισθητές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις .

Η Mustang Mach 1 πετυχαίνει «με το καλημέρα» επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,4 δλ. και αυξημένη κάθετη πίεση κατά 22% σε σύγκριση με την Mustang GT, εξασφαλίζοντας έτσι βελτιωμένο κράτημα στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

«Υπάρχει λόγος που η Mustang είναι το δημοφιλέστερο σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο, αλλά η Mach 1 θα εκτοξεύσει την Mustang σε άλλο επίπεδο στις καρδιές των φίλων των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού» δήλωσε ο Matthias Tonn, chief programme engineer της Mustang Mach 1 για τη Ευρώπη. «Στο δρόμο ή στην πίστα, είναι η πιο ικανή Mustang που έχει φτάσει ποτέ στην Ευρώπη και φέρει επάξιο το θρυλικό οικόσημο της Mach 1.»

Δείτε τα χαρακτηριστικά της νέας Mustang και θα καταλάβετε γιατί ονομάστηκε Mach 1..

Ειδικά τροποποιημένος για να κάνει την εμπειρία οδήγησης της Mustang πιο συναρπαστική από ποτέ τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο, ο αλουμινένιος V8 κινητήρας της Mustang Mach 1 συνδυάζει  μία πολλαπλή εισαγωγής και πεταλούδες 87 χλστ., σε συνδυασμό με έμμεσο και άμεσο ψεκασμό χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου αντίστοιχα, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 460 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και ροπή 529 Nm στις 4.900 σ.α.λ.

Η διάρκεια στην απόδοση της Mustang Mach 1 υποστηρίζεται από ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού σε συνεργασία με ένα νέο φίλτρο που εξασφαλίζουν βέλτιστη ροή του λιπαντικού και κατ’ επέκταση κορυφαία απόδοση στην πίστα.

Τόσο η χειροκίνητη όσο και η αυτόματη έκδοση της Mustang Mach 1 διαθέτουν ειδικό ψυγείο λαδιού, σύστημα ψύξης του πίσω άξονα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ την ίδια ώρα το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο περιλαμβάνει επίσης ένα δεύτερο ψυγείο αέρος-λαδιού.

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν νέες άνω και κάτω γρίλιες- πλαϊνές γρίλιες για βελτιωμένη ψύξη και ένα νέο εμπρός splitter, προστατευτική ποδιά, μονή αεροτομή και αγωνιστικού τύπου πίσω διαχύτη για βελτιστοποιημένη κάθετη δύναμη και αεροδυναμική ισορροπία.

Η  ποδιά κάτω από τον κινητήρα διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι οι 6πίστονες δαγκάνες της Brembo εξασφαλίζουν απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 32 μέτρα.

Το σύστημα διεύθυνσης, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, τα σκληρότερα εμπρός ελατήρια και οι διαφορετικές αντιστρεπτικές δοκοί είναι όλα σχεδιασμένα και ρυθμισμένα για τη νέα Mustang Mach 1.

Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης είναι έτσι διαμορφωμένη ώστε να ελέγχει τη βύθιση και την ανύψωση στην έντονη επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Το αυτοκίνητο πατά σε αλουμινένιες ζάντες με διάμετρο 19 ίντσες και « φορά» τα προηγμένα ελαστικά Pilot Sport 4 της Michelin.

Δείτε το σχετικό βίντεο για να καταλάβετε πόσο γρήγορη είναι αυτή η Mustang  M1:

Οι αγοραστές της Mustang Mach 1 μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο συστήματα μετάδοσης που έχουν σχεδιαστεί για την άνετη διαχείριση των αλλαγών σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα. Το χειροκίνητο, 6τάχυτο κιβώτιοs(hort-shift) που προσφέρεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε Mustang , χρησιμοποιεί νέο συμπλέκτη με δύο δίσκους. Χαρακτηριστική, επίσης είναι η παρουσία του συστήματος rev-matching και η δυνατότητα αλλαγής ταχύτητας με κρατημένο το πεντάλ του γκαζιού. Εναλλακτικά διατίθεται το γνωστό 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και ειδικές ρυθμίσεις.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο