Τα άλογα έγιναν μόδα. Έτσι,τα hot hatches έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια όλο και πιο ισχυρά, όλο και πιο γρήγορα, ξεπερνώντας σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και τους 300 ίππους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό η τελευταία γενιά του Honda Civic Type R που ιπποδύναμη του αυτοκινήτου έχει εκτιναχτεί στους 320 ίππους παρακαλώ (από 2.000 κυβικά και φυσικά με τη βοήθεια turbo).
Η απόδοση του Civic Type R σίγουρα είναι μεγαλύτερη από την ισχύ του πρώτου υπεραυτοκινήτου της Honda, του NSX, που κατασκευαζόταν από το 1990 έως και το 2005 και είχε εξελιχθεί με τη βοήθεια του μεγάλου Ayrton Senna, .Στην αρχική του εκδοχή το Honda NSX είχε έναν ατμοσφαιρικό V6 3.000 κυβικών και 273 ίππων ο οποίος στη συνέχεια και στα πλαίσια της ανανέωσής του ανέβηκε στα 3.200 κυβικά και στους 280 ίππους.
Ποιο είναι λοιπόν το πιο γρήγορο στην πράξη;
Ένα αυτοκίνητο που πριν από σχεδόν είκοσι και βάλε …χρόνια είχε σχεδιαστεί με γνώμονα τις επιδόσεις και την κορυφαία οδική συμπεριφορά ή το κορυφαίο hatch των ημερών μας;
Την απάντηση στο ερώτημα θέλησε να τη δώσει το βρετανικό carnow στο βίντεο που ακολουθεί .Με βάση τα αριθμούς και παλιότερες κόντρες το NSX είναι πιο γρήγορο στο 0-400 μέτρα, ενώ το Type R πλεονεκτεί στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις ,στο ψηλό στροφάρισμα αλλά και στα φρένα !
Δείτε το βίντεο και θα μπείτε στο πνεύμα….