Ford Puma ST: το μικρό crossover αγρίεψε

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το νέο Ford Puma ST ,που πλέον εμπλουτίζει τη γκάμα του μικρού crossover της Ford, εστιάζει στις καυτές επιδόσεις και στη σπορ οδική συμπεριφορά .

Η Ford, πριν από δύο εβδομάδες μας αποκάλυψε την κορυφαία βενζινοκίνητη  έκδοση του νέου Puma που κοσμείται από τα γνωστά σπορ αρχικά ST.

Σύμφωνα με την Ford, πρόκειται για ένα B-SUV με επιδόσεις και συμπεριφορά καλών σπορ κατασκευών, το οποίο δεν θυσιάζει την πρακτικότητα που χαρακτηρίζει τα “μικρότερα αδέλφια” .

Το νέο Ford Puma ST  βασίζεται στον γνώριμο 1.500άρη EcoBoost κινητήρα της Ford με τους 3 κυλίνδρους και το σύστημα άμεσου ψεκασμού, αποδίδοντας και εδώ μέγιστη ισχύ 200 ίππων και ροπή που φτάνει στα 320 Nm στις 2.500-3.000 σ.α.λ.

Τη δουλειά του κινητήρα βοηθούν οι διαφορετικές βάσεις στις οποίες εδράζεται, το σύστημα απενεργοποίησης του ενός κυλίνδρου (για περισσότερη οικονομία στο ρολάρισμα), ένα σπορτίφ και εύηχο,  σύστημα εξαγωγής με την ενσωματωμένη πολλαπλή, το σύστημα Twin Variable Cam Timing και φυσικά ένα χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, με πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης σε σύγκριση με εκείνη του Fiesta ST.

Το πακέτου Performance Pack  πλέον περιλαμβάνει  μπλοκέ διαφορικό της Quife, Launch Control και άλλα καλούδια για τους “ανήσυχους της παρέας”.

Χάρη  στο Launch Control, το νέο Puma ST είναι σε θέση να επιταχύνει έως τα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,7 δλ., επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι ο οδηγός του νέου Puma ST έχει στη διάθεσή του τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα οποία διαφοροποιούν αναλόγως τα χαρακτηριστικά του οχήματος (Norma, Eco, Sport, Track).

Στο Track, όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι ρυθμισμένα ώστε ο οδηγός να επιτυγχάνει τους ταχύτερους δυνατούς χρόνους στην πίστα..

Για την περίσταση, το νέο Ford Puma ST έχει αναβαθμιστεί με επιλεγμένες σε καίρια σημεία του «πινελιές» που αποδεικνύουν την προσοχή των ανθρώπων της Ford Performance σε κάθε λεπτομέρεια.

Τα ελαστικά Pilot Sport 4 που συνδυάζονται με 19άρες ζάντες, έχουν εξελιχθεί ειδικά για την περίσταση σε συνεργασία με την Michelin. Την ίδια στιγμή, η Hitachi προσφέρει τις λύσεις στα αμορτισέρ διπλού θαλάμου, τα οποία αποσβένουν τις ανωμαλίες ανάλογα με την συχνότητα των ταλαντώσεων.

Το «παρών» δίνουν και τα πατενταρισμένα από την Ford πίσω ελατήρια ανακατανομής φορτίων που είδαμε στο Fiesta ST για πρώτη φόρα, τα οποία εξασφαλίζουν στο μικρό SUV της Ford αυξημένη στρεπτική ακαμψία.

Επεμβάσεις έχουν γίνει και στα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης, στο σύστημα διεύθυνσης, που είναι ταχύτερο κατά 25% σε σχέση με εκείνο των μικρότερων εκδόσεων, καθώς και στους δίσκους των φρένων (οι εμπρός έχουν μεγαλύτερη κατά 17% διάμετρο, φτάνοντας στα 325 χλστ., με τα πίσω να αγγίζουν τα 271 χλστ.).

Επίσης, ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας έχει αναβαθμισμένη στρεπτική ακαμψία ( βελτιωμένη άνω του 40% συγκριτικά με εκείνη του Fiesta ST) . Επίσης, μία αντιστρεπτική δοκός με διάμετρο 28 χλστ. βρίσκεται ενσωματωμένη στο τμήμα σχήματος U του άξονα, ενώ εμπρός συναντάται μια αντίστοιχη με διάμετρο 24 χλστ.

Ο σπορτίφ σχεδιασμός του μοντέλου αποτυπώνεται με ακόμα πιο έντονο τρόπο στο νέο Puma ST. Ένα splitter της Ford Performance είναι ενσωματωμένο στον εμπρός προφυλακτήρα αυξάνοντας την αεροδυναμική πίεση κατά περίπου 80% με στόχο την επίτευξη καλύτερης σταθερότητας αλλά και ελκτικής πρόσφυσης.

Παράλληλα, η μεγαλύτερη αεροτομή στο τελείωμα της οροφής στο πίσω μέρος υποστηρίζει επίσης τις βελτιώσεις στον τομέα της αεροδυναμικής, σε συνδυασμό με ένα χαρακτηριστικό διαχύτη που βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω προφυλακτήρα. Επίσης, οι άνω και κάτω γρίλιες στο εμπρός μέρος, σήμα κατατεθέν των μοντέλων ST, είναι σχεδιασμένες με γνώμονα την παροχή βελτιωμένης ψύξης στον κινητήρα.

Στο εσωτερικό, τα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα της Recaro – με ανάγλυφο το λογότυπο ST και επένδυση Miko Dinamica εξασφαλίζουν την απαραίτητη πλευρική στήριξη. Τα μαρσπιέ με την αναγραφή της ονομασίας Ford Performance, το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα και ο επιλογέας του κιβωτίου με την υπογραφή ST ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό, όπως και οι Metal Grey ραφές στα καθίσματα, στο άνω τμήμα του επιλογέα καθώς και στα πατάκια με το σήμα ST.

Από εκεί και πέρα, το «καυτό» Puma εξοπλίζεται με όλες τις τεχνολογίες και πρακτικές λύσεις που γνωρίσαμε στα μικρότερα αδέλφια της οικογένειας.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο