Ferrari F8 Tributo : καλωσορίσατε στο κόσμο των 720 ίππων!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το πιο πρόσφατο δημιούργημα της Ferrari είναι η F8 Tributo, η ανανεωμένη έκδοση της 488 GTB. Η ιταλική εταιρία έχει ετοιμάσει ορισμένα video του αυτοκινήτου, που ανάμεσά τους υπάρχουν και δύο που εξηγούν την αεροδυναμική αλλά και τις επιδόσεις της.

Το αυτοκίνητο φορά τον 3,9-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων  με 770 Nm ροπής .Έχει μήκος 4.611 mm, πλάτος 1.979 mm, ύψος 1.206 mm και ζυγίζει 1.330 κιλά. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

Η Ferrari F8 Tributo αποδίδει 50 άλογα περισσότερα από την 488 GTB, ενώ είναι ελαφρύτερη κατά 40 κιλά. Η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί κατά 10%, ενώ εξοπλίζεται με την τελευταία έκδοση (6.1) του συστήματος Side Slip Angle Control. Επίσης έχει τη νέα έκδοση του FDE+ που ενεργοποιείται με την επιλογή Race στο manettino, προσφέροντας  μέγιστες επιδόσεις σε ένα μεγαλύτερο εύρος οδηγών.

Το μοντέλο διαθέτει στο μπροστά μέρος το S-Duct που είδαμε στην 488 Pista. Αυτό είναι επανασχεδιασμένο και βελτιώνει κατά 15% την αεροδυναμική πίεση σε σύγκριση με την 488 GTB. Τα νέα LED φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τις νέες υποδοχές ψύξης των φρένων, που σε συνδυασμό με αυτές που βρίσκονται στο εξωτερικό μέρος του προφυλακτήρα, βελτιώνουν την ροή του αέρα σε ολόκληρο τον τροχό, ψύχοντας έτσι επαρκώς τα φρένα, επιτρέποντας στην Ferrari να μην τοποθετήσει ακόμη μεγαλύτερους δίσκους (άρα και αύξηση βάρους).

Στο πίσω μέρος, το τζάμι έχει αεραγωγούς για την απομάκρυνση του ζεστού αέρα του V8 κινητήρα . Η αεροτομή είναι νέα, όπως και τα πίσω LED φωτιστικά σώματα, τα οποία αντλούν έμπνευση από αυτά της 308 GTB του 1975.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο ταμπλό, νέα πάνελ πορτών, νέο κεντρικό τούνελ, νέους αεραγωγούς, νέο μικρότερο σε διάμετρο τιμόνι, νέα οθόνη αφής 7” και νέο σύστημα HMI.

Η αεροδυναμική της F8 Tributo

Η Ferrari δημοσίευσε ένα επίσημο video στο οποίο αναλύει την αεροδυναμική της νέας F8 Tributo, παρουσιάζοντας τα σημεία κλειδιά που προσφέρουν στο μοντέλο καλύτερη αεροδυναμική απόδοση κατά 10% σε σύγκριση με την απερχόμενη 488 GTB.

Σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία, η F8 Tributo ενσωματώνει την τεχνογνωσία που απέκτησε από τη συμμετοχή της στα πρωταθλήματα GT και Challenge. Το νέο κεντρομήχανο supercar της Ferrari εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα S-Duct που πρωτοείδαμε στην 488 Pista συμβάλει κατά 15% στην αύξηση παραγωγής κάθετης δύναμης.

Το ανασχεδιασμένο αμάξωμα περιλαμβάνει επίσης αεροδυναμικά πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερη αεροτομή που σκεπάζει τα πίσω φωτιστικά σώματα και ενεργό διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Αρκετή δουλειά έχει γίνει και στο πάτωμα του αυτοκινήτου.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο