Alfa Romeo Giulia – Stelvio QV : διακριτικό φρεσκάρισμα.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πριν από μερικούς μήνες, η Alfa Romeo πραγματοποίησε ένα αρκετά διακριτικό φρεσκάρισμα στις Giulia και Stelvio με στόχο να διατηρηθούν  επίκαιρες και ανταγωνιστικές. Πριν από δύο εβδομάδες, ένα ανάλογο φρεσκάρισμα δέχθηκε και η κορυφαία έκδοση με το εξακύλινδρο σύνολο των 510 ίππων που συνοδεύεται από τον κωδικό Quadrifoglio.

Η κορυφαία εκδοχή των Giulia και Stelvio, που παρουσιάστηκε μέσω του διαδικτύου φέρει περιορισμένες   αλλαγές των μηχανικών της Alfa Romeo .

Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν οι Ιταλοί, αναβάθμισαν τις κορυφαίες Giulia και Stelvio με μία σειρά από σύγχρονα συστήματα τεχνολογίας, ασφαλείας και συνδεσιμότητας. Παράλληλα, σχεδίασαν και προσφέρουν τις QV με μία σειρά από νέους χρωματισμούς, αλλά και μοναδικές δυνατότητες εξατομίκευσης.

Ομάδα που κερδίζει δε την αλλάζεις…

Αυτό που «καίει» τους περισσότερους είναι κατά πόσο έχουν διαφοροποιηθεί τα μηχανικά της μέρη. Σε αυτόν τον τομέα δεν υπήρξε καμία αλλαγή, με αμφότερες τις QV να εξακολουθούν να παίρνουν ζωή από τον 6κύλινδρο Bi-Turbo των 2.900 cc.

Η απόδοση του παραμένει ίδια , η κίνηση μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς μέσω του συστήματος Alfa Torque Vectoring, ενώ η Stelvio διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Q4 της ιταλικής εταιρείας.

Το κιβώτιο παραμένει αποκλειστικά αυτόματο (το γνωστό σύνολο της ZF των οκτώ σχέσεων). Προαιρετικά για τα μοντέλα (MY2020) θα είναι  διαθέσιμη μία εξάτμιση κατασκευασμένη από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, η οποία και φέρει την υπογραφή της Akrapovic.

Ιταλικός εκσυγχρονισμός

Παρατηρώντας  αμάξωμα των Giulia και Stelvio, δύσκολα θα εντοπίσει κανείς τις όποιες διαφορές. Αυτές, περιορίζονται στα νέα πιο σκούρα καλύμματα των πίσω φωτιστικών σωμάτων, αλλά και στις νέες ζάντες αλουμινίου των 21 ιντσών. Μικρές, αλλά ευδιάκριτες είναι οι αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο. Έτσι, εκτός από τη χρήση νέων και μαλακών πλαστικών σε διάφορα μέρη, ελαφρώς διαφοροποιημένος είναι και ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας, προσφέροντας παράλληλα και περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους.

Νέα σχεδίαση διαθέτουν επίσης τόσο ο επιλογέας, όσο και το σύστημα διεύθυνσης. Τα σπορ καθίσματα έχουν επένδυση που συνδυάζει δέρμα με Alcantara, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα για αποκλειστικά δερμάτινη επένδυση. Φυσικά, θα εξακολουθούν να διατίθενται και τα σπορ μπάκετ καθίσματα της Sparco από ανθρακόνημα, τα οποία και ταιριάζουν ιδανικά στις QV.

Η πλέον ευδιάκριτη διαφορά στο εσωτερικό είναι το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 οντσών να δεσπόζει στο κέντρο, διαθέτοντας μάλιστα νέες λειτουργίες που αφορούν αποκλειστικά τις Quadrifoglio.

Έτσι, οι νέες Giulia και Stelvio εφοδιάζονται με μία σειρά προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με την Bosch.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο