5 ασκήσεις για να διατηρήσετε τη φόρμα σας τώρα που είστε κλεισμένοι σπίτι!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Θέλετε να κρατήσετε το σώμα σας σε καλή κατάσταση τώρα που είστε κλεισμένοι στο σπίτι;  Μην ανησυχείτε. Μπορείτε να πετύχετε εκπληκτικά αποτελέσματα, κάνοντας τις παρακάτω ασκήσεις.

Κάντε ένα πρόγραμμα γυμναστικής όπως το παρακάτω 3 φορές την εβδομάδα.

– Σχοινάκι: Η αερόβια άσκηση είναι απαραίτητη για την καύση λίπους και για τη βελτίωση της φυσικής σου κατάστασης. Φυσικά μέσα στο σπίτι σου δε μπορείς να τρέχεις επομένως αν δεν έχεις διάδρομο ή ποδήλατο στο σπίτι πρέπει να βρεις μια εναλλακτική. Και δεν υπάρχει καλύτερη εναλλακτική από το σχοινάκι, που θα σε κάνει να ανεβάσεις παλμούς και να ιδρώσεις. Εξάλλου, το σχοινάκι είναι μια ευχάριστη άσκηση αφού μας κάνει να νιώθουμε για λίγο παιδιά!

– Σανίδα: Η σανίδα είναι μια μοναδική άσκηση καθώς γυμνάζει πολλές μυϊκές ομάδες συγχρόνως: κοιλιακούς, ραχιαίους, γλουτούς και ώμους. Και το καλύτερο είναι ότι δεν χρειάζεται κανέναν εξοπλισμό για να την πετύχεις. Ξάπλωσε λοιπόν μπρούμυτα ακουμπώντας στους αγκώνες, τέντωσε τα πόδια (ή και με τεντωμένους αγκώνες, ανάλογα με τη δύναμη σου), στηρίξου στα δάχτυλα των ποδιών και τους αγκώνες και σήκω από το έδαφος. Επανάλαβε 5 φορές προσπαθώντας να μείνεις σε σανίδα για 20 δευτερόλεπτα. Καθώς αποκτάς εμπειρία μπορείς να αυξήσεις τη διάρκεια.

– Κάθισμα: Το κάθισμα είναι η τέλεια άσκηση για τους γλουτούς. Ταυτόχρονα όμως γυμνάζονται και οι τετρακέφαλοι, οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι. Για να την εκτελέσεις σκέψου ότι κάθεσαι σε μια αόρατη καρέκλα, προσέχοντας ώστε τα γόνατα να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών. Δοκίμασε να κάνεις 3 σετ των 10 επαναλήψεων και είναι σίγουρο ότι θα αντιληφθείς τη διαφορά στους γλουτούς σου μετά από λίγο καιρό.

– Βυθίσεις τρικέφαλων: Ο τρικέφαλος είναι ένα σημείο που εύκολα σημειώνει χαλάρωση αλλά δύσκολα γυμνάζεται. Μια πολύ καλή άσκηση για να τον δυναμώσεις είναι οι βυθίσεις τρικέφαλου. Κάθισε λοιπόν στο πάτωμα, μπροστά από μια καρέκλα τοποθετώντας τις παλάμες πάνω στην καρέκλα τεντωμένες. Βάζοντας δύναμη μόνο στα χέρια χαμήλωσε το σώμα λυγίζοντας τους αγκώνες σου χωρίς να κουνάς τη λεκάνη και τα πόδια. Επανάλαβε 10 φορές για 2 σετ και είσαι έτοιμος!

– Κλασικά ροκανίσματα: Η κοιλιά είναι ένα σημείο του σώματος που θέλει δουλειά και καλή διατροφή. Ξάπλωσε λοιπόν στο στρώμα με τα πόδια λυγισμένα στο πάτωμα και με τους αγκώνες σου ανοιχτούς. Χωρίς να σπρώχνεις το κεφάλι σου όταν σηκώνεσαι βάζοντας δύναμη μόνο στην κοιλιά- Αν είσαι έμπειρος μπορείς να σηκώσεις τα πόδια σου στον αέρα, είτε σε ορθή γωνία είτε τελείως τεντωμένα.

Ένα ακόμη σημείο που θα πρέπει να δώσετε βάση βέβαια είναι η διατροφή. Επίσης μην αμελείτε τα οφέλη από το περπάτημα….

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο