Χοληστερίνη: Να πώς θα την μειώσετε χωρίς φάρμακα..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η υψηλή χοληστερίνη στο αίμα, είναι ένας σημαντικός παράγοντας κινδύνου για καρδιακή νόσο και εγκεφαλικό επεισόδιο.

Τα μη φυσιολογικά επίπεδα της LDL “κακής” χοληστερόλης ή της HDL “καλής” χοληστερόλης αντιμετωπίζονται με μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά, με περισσότερη σωματική άσκηση και με φαρμακευτική αγωγή, όπως οι στατίνες.

Έτσι πριν φτάσετε στο σημείο να πάρετε φάρμακα, μπορείτε να πάρετε τον έλεγχο της χοληστερίνης στα χέρια σας- μέσω της διατροφής.

Δείτε ποιες τροφές πρέπει να αποτελούν τον βασικό κορμό της διατροφής σας, αν θέλετε να μειώσετε την χοληστερίνη σας:

Ρύζι – σιτηρά – Για μια δίαιτα χωρίς χοληστερίνη μπορείτε να βάλετε στο πιάτο σας το ρύζι και τα δημητριακά. Η πλειοψηφία των αμύλων, η οποία περιλαμβάνει τα φασόλια, το ρύζι και το ψωμί, έχουν μικρή έως καθόλου χοληστερόλη. Συστατικά που προστίθενται κατά την προετοιμασία τους, όπως το βούτυρο ή τρανς λιπαρά  μπορεί να περιέχουν λίπη με υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη.

Μανιτάρια – Προτιμήστε τα αφού δεν περιέχουν καθόλου χοληστερίνη.

Ψάρι- Τα ψάρια, όπως ο τόνος και ο σολομός περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στην μείωση της χοληστερίνης.

Σκόρδο και κρεμμύδια- Το σκόρδο και τα κρεμμύδια  ρίχνουν τη χοληστερίνη αφού περιέχουν αντιοξειδωτικά.

Ξηροί καρποί- Οι ξηροί καρποί περιέχουν υγιή μονοακόρεστα λιπαρά και έχουν επίσης μαγνήσιο, βιταμίνη Ε και φυτοχημικά, που κάνουν καλό στην υγεία της καρδιάς. Προσοχή στις θερμίδες!

Πατάτες- Οι πατάτες είναι τρόφιμα χωρίς χοληστερόλη. Δώστε προσοχή στο πώς προετοιμάζονται οι πατάτες. Προτιμήστε τις πατάτες φούρνου ή στον ατμό.

Πράσινο τσάι- Το τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και βοηθά στη διατήρηση των αιμοφόρων αγγείων, ενώ εμποδίζει το  σχηματισμό θρόμβων στο αίμα. Τα κύρια αντιοξειδωτικά στο τσάι είναι τα  φλαβονοειδή, τα οποία μπορεί να μειώσουν την αρτηριακή πίεση, αλλά και τα επίπεδα της χοληστερόλης.

Αβοκάντο- Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά,  που βοηθούν  στην αύξηση της καλής χοληστερόλης, ενώ ταυτόχρονα μειώνουν τα επίπεδα της κακής.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο