Το 30λεπτο που θα σε ξανανιώσει….

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι έρευνες αποκαλύπτουν ότι 30 λεπτά γρήγορου περπατήματος την ημέρα είναι η πιο αποτελεσματική άσκηση.

Οι επιστήμονες απέδειξαν, λαμβάνοντας υπόψη τους κριτήρια όπως η περίμετρος της κοιλιάς ,το βάρος κ.α ότι τα 30 λεπτά περπάτημα τη μέρα είναι μακράν αποτελεσματικότερη άσκηση από το γυμναστήριο ή το τρέξιμο.

Πέραν του περπατήματος, εξυπακούεται πως οποιαδήποτε συμπληρωματική γυμναστική είναι ευπρόσδεκτη. Όταν περπατάμε στον δρόμο σταματάμε κάθε τόσο, πράγμα που σημαίνει ότι η απελευθέρωση των μορίων που ξεκινάει μετά τα πρώτα 20 λεπτά άσκησης δεν προλαβαίνει να γίνει. Είναι σημαντικό, ωστόσο, να γνωρίζουμε ότι, από τα 20 λεπτά και μετά, ο οργανισμός αντλεί από το αποθηκευμένο λίπος την ενέργεια την οποία έχει ανάγκη για να συνεχίσετε το περπάτημα.

Τελευταία έρευνα Γερμανών επιστημόνων έδειξε ότι 25 λεπτά γρήγορου περπατήματος την ημέρα επιμηκύνει τη διάρκεια ζωής κατά επτά χρόνια. Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι, μετά από μόλις έξι μήνες εξάσκησης, πραγματοποιούνται βιολογικές μεταβολές στα κύτταρα, ιδίως σε επίπεδα που σχετίζονται με τη γήρανση και το DNA.

Είναι σαν αυτοί που αθλούνται να ξανανιώνουν!

Τα πρώτα θετικά αποτελέσματα αρχίζουν να γίνονται ορατά μετά από μόλις τρεις μήνες καθημερινής άσκησης.

Ξεκινήστε άμεσα, ανεξάρτητα από την ηλικία και τη δουλειά που κάνετε.

 

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο