Τι προκαλεί το λίπος στην κοιλιά και δες πώς θα το μειώσεις σε ένα μήνα!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μπορείς να μειώσεις το λίπος στην κοιλιά σε ένα μήνα; Μπορείς.Λίπος στην κοιλιά σκέφτεσαι και λες ότι δεν είναι δίκαιο. Σίγουρα ,τα γονίδια παίζουν το ρόλο τους  αλλά το πώς τρως, το πώς ασκείσαι, ακόμη και το πώς κοιμάσαι επηρεάζουν την όψη της κοιλιάς σου.

Μάθε γιατί αποθηκεύεις λίπος στην κοιλιά και μείωσέ το σε ένα μήνα !

Οι λόγοι που αποθηκεύεις λίπος στην κοιλιά είναι πολλοί. Το σημαντικότερο ρόλο τον παίζει η κληρονομικότητα. Σε έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ ανακαλύφθηκαν 3 γονίδια, τα οποία καθορίζουν τον σωματότυπο του κάθε ανθρώπου.Εκτός όμως από την κληρονομικότητα, σημαντικό ρόλο παίζουν το στρες, η διατροφή, αλλά και η άσκηση.

Όταν στρεσάρεσαι, αυξάνεται η κορτιζόλη στον οργανισμό και το αποτέλεσμα είναι η αύξηση της αποθήκευσης λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Με απλά λόγια, το συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά, οδηγεί σε μεταβολικό σύνδρομο, που σημαίνει αυξημένη περίμετρο στη μέση, αυξημένη αρτηριακή πίεση, χαμηλή «καλή» χοληστερόλη και αυξημένο σάκχαρο αίματος. Οι επιστήμονες ισχυρίζονται ότι δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία το πόσα κιλά ζυγίζει κανείς, όσο το που συσσωρεύονται αυτά, καθώς το περίσσιο λίπος στη μέση, αιτιολογείται για διπλάσιο κίνδυνο πρόωρου θανάτου από καρδιακή προσβολή, ζαχαρώδη διαβήτη ή καρκίνο.

Μπορείς όμως να μειώσεις την αποθήκευση λίπους στην κοιλιά σου και μάλιστα μόνο σε ένα μήνα!

Γυμνάσου

Μείωσε το βάρος σου και «κάψε» τις περιττές θερμίδες με την άσκηση. Φρόντισε να ασκείσαι τακτικά και εφόσον μπορείς σε καθημερινή βάση. Βάλε στο πρόγραμμά σου το περπάτημα, το ποδήλατο, το τρέξιμο, τα βαράκια, τα λάστιχα. Ακόμη και οι μικρές καθημερινές δραστηριότητες σε βοηθούν π.χ το πλύσιμο του αυτοκινήτου, τα ψώνια του Σ/Μ, οι δουλειές στον κήπο. Η γυμναστική τονώνει τους μύες σου, που έχουν μεγαλύτερη ευαισθησία στην ινσουλίνη. Έτσι, με την άσκηση μειώνεις τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα. Επιπλέον, σε βοηθά να διαχειριστείς και να μειώσεις τα επίπεδα του στρες.

Περιόρισε το αλκοόλ

Το αλκοόλ σε οδηγεί σε γρήγορη αύξηση λίπους και βάρους, καθώς σου δίνει εξαιρετικά πολλές θερμίδες. Για παράδειγμα, πίνοντας δύο αλκοολούχα ποτά την ημέρα, παίρνεις περίπου 1400 – 2000 θερμίδες επιπλέον την εβδομάδα. Καταλαβαίνεις λοιπόν, πόσο γρήγορα μπορείς να βάλεις κιλά. Επιπλέον, το αλκοόλ αυξάνει απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα να σου προκαλεί υπογλυκαιμία, που για να την αντιμετωπίσεις, καταναλώνεις παραπάνω φαγητό και όχι απαραίτητα υγιεινό.

Φρόντισε τη διατροφή σου

Ακόμη και στην περίπτωση που προσέχεις τη διατροφή σου, καταναλώνοντας υγιεινές τροφές, λάβε υπόψη σου ότι ενδέχεται να «πάρεις» επιπλέον κιλά. Αύξησε την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και προϊόντων ολικής άλεσης. Οι τροφές αυτές περιέχουν πολλές φυτικές ίνες, οι οποίες σε βοηθούν να νοιώθεις χορτάτος. Μη λιμοκτονείς, μην αφήνεις το στομάχι σου άδειο για πολλές ώρες, θα έχεις χειρότερα αποτελέσματα.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο