Τι πρέπει να προσέχουμε εφόσον νηστεύουμε..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τι πρέπει να προσέχουμε εφόσον νηστεύουμε.. Αρκετές φορές η νηστεία παχαίνει!

Κατά τη διάρκεια της νηστείας όχι μόνο δεν είναι εύκολο να χάσει κανείς βάρος, αλλά πολλές φορές άνθρωποι που νηστεύουν παραπονιούνται ότι έχουν πάρει κιλά.

Βασική αιτία είναι η δυσκολία τού να αισθανθούμε χορτάτοι, με συνέπεια να αυξάνουμε τις ποσότητες που καταναλώνουμε. Το γεγονός συνήθως αποδίδεται στην αποχή από το κρέας και τις άλλες ζωικές πρωτεΐνες, που παραμένουν για περισσότερη ώρα στο στομάχι μέχρι την ολοκλήρωση της πέψης, δημιουργώντας κορεσμό για περισσότερες ώρες.

Τι πρέπει να προσέχουμε στη νηστεία..

Ελέγχουμε την ποσότητα λαδιού που χρησιμοποιούμε στα νηστίσιμα φαγητά. Η περίσσεια λαδιού στα όσπρια, στα λαδερά, στις σαλάτες και γενικότερα στο νηστίσιμο τραπέζι μάς δίνει πολλές θερμίδες. 1 – 2 κουταλιές της σούπας ανά μερίδα ή ανά σαλάτα είναι αρκετές.

Καταναλώνουμε δημητριακά και ψωμί ολικής αλέσεως. Οι φυτικές ίνες που περιέχονται στα ολικής αλέσεως τρόφιμα μάς κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Καταναλώνουμε περισσότερα όσπρια, λαχανικά και χόρτα αντί για σκέτα ζυμαρικά ή ρύζι στα κύρια γεύματά μας, λόγω της αυξημένης περιεκτικότητας των πρώτων σε φυτικές ίνες.

Επιλέγουμε νηστήσιμες πρωτεϊνούχες τροφές, ώστε να μην έχουμε αυξομειώσεις στο σάκχαρό μας και να αισθανόμαστε χορτάτοι για περισσότερη ώρα. Τροφές που δεν θα πρέπει να λείπουν από τη νηστεία (και περιέχουν πρωτεΐνη) είναι τα θαλασσινά, οι ξηροί καρποί, τα μανιτάρια, το σουσάμι και τα προϊόντα του (χαλβάς, ταχίνι – σε ελεγχόμενες βέβαια ποσότητες, γιατί έχουν πολλές θερμίδες).

Συνδυασμοί όπως όσπρια με ρύζι (π.χ. φακόρυζο, ρεβιθόρυζο), σαλάτες με μανιτάρια και σουσάμι, ρύζι ή ζυμαρικά ή λαχανικά με θαλασσινά ή/και μανιτάρια (π.χ. ριζότο θαλασσινών, μακαρονάδα με μανιτάρια, χταπόδι με μακαρονάκι κοφτό, σουπιές με σπανάκι) αποτελούν εξαιρετικές επιλογές που μας χορταίνουν και καλύπτουν ανάγκες σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Προτιμάμε την κατανάλωση ολόκληρων φρούτων σε σχέση με τους χυμούς (συσκευασμένους ή φρεσκοστυμμένους).

Επιλέγουμε σνακ όπως παστέλι ή ολικής αλέσεως αρτοσκευάσματα που μπορούμε να τα συνδυάσουμε με λίγο ταχίνι. Προσέχουμε όμως πάντα την ποσότητα.

Καταναλώνουμε χαλβά αλλά προσέχουμε πάντα την ποσότητα

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο