Τα καλύτερα αντικαταθλιπτικά…..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υπάρχουν ορισμένες απλές και υποτιμημένες συνήθειες οι οποίες μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά τη διάθεσή μας, λες και έχουμε στο συρτάρι μας τα καλύτερα αντικαταθλιπτικά. Ας τις γνωρίσουμε.

Κηπουρική
Έρευνα έδειξε ότι η ενασχόληση με την κηπουρική συμβάλλει στη βελτίωση της ψυχικής υγείας, στη μείωση της κόπωσης, στη διαχείριση της κατάθλιψης, της έντασης του θυμού, ενώ σχετίζεται ακόμη και με το χαμηλότερο σωματικό βάρος. Η έρευνα διεξήχθη από τα Πανεπιστήμια Ουέστμινστερ και Εσεξ.

Αναγνώριση στην εργασία
Τουλάχιστον 20% αύξηση της απόδοσης, αλλά και ιδιαίτερα αυξημένη καλή διάθεση έχουμε όταν εισπράττουμε δείγματα εκτίμησης και αναγνώρισης της δουλειάς μας, σύμφωνα με έρευνα του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Καρλσρούης.

Μουσική 
Η μουσική μάς ταξιδεύει, μας καλμάρει, γενικά μας κάνει καλό. Μπορεί μάλιστα να προκαλέσει έντονες σωματικές αντιδράσεις στο 80% των ανθρώπων που την απολαμβάνουν, σύμφωνα με έρευνα.

Επαφή με κόσμο
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το να είμαστε ομιλητικοί με ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε μπορεί να μας κάνει ευτυχισμένους. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Personality and Social Psychology» από το Πανεπιστήμιο της Βρετανικής Κολούμπια, ακόμα και μια σύντομη αλληλεπίδραση με κάποιον που δεν γνωρίζουμε φαίνεται να συμβάλλει στη βελτίωση της διάθεσής μας.

Γυμναστική
Οι ειδικοί επιμένουν ότι η άσκηση δεν μας εξασφαλίζει μόνο σφριγηλό σώμα, αλλά αυξάνει και την ενεργητικότητά μας. Έρευνες  δείχνουν ότι ολόκληρη η βιοχημεία του σώματος γίνεται πιο αποτελεσματική όταν είμαστε σε φόρμα: κοιμόμαστε ευκολότερα, αντιμετωπίζουμε πιο αποτελεσματικά το στρες και αισθανόμαστε πιο φρέσκοι κατά τη διάρκεια της ημέρας. Επιπλέον, καθώς αθλούμαστε αυξάνεται η παραγωγή ενδορφινών, των ορμονών που συμβάλλουν στην ψυχική ευφορία. Κάθε μορφή άσκησης μπορεί να βελτιώσει την ψυχική μας διάθεση. Επίσης, σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Μαξ Πλανκ, η άσκηση φαίνεται να βοηθά και στην αναγέννηση κάποιων νευρικών κυττάρων σε περιοχές του εγκεφάλου, όπως ο ιππόκαμπος, που φθίνουν εξαιτίας της γήρανσης.

Ύπνος
Φροντίστε να «χορταίνετε» τον ύπνο σας και να κοιμάστε καλά, έτσι ώστε ο οργανισμός να αποκαθιστά τις φθορές που υφίστανται διάφορα συστήματά του κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για να έχετε ποιοτικό ύπνο, μην πίνετε καφέ αργά το απόγευμα, μην τρώτε βαριά αν πρόκειται να κοιμηθείτε, μην κάνετε γυμναστική ή κάποια έντονη δραστηριότητα 2-3 ώρες πριν πέσετε για ύπνο. Ο ανεπαρκής ύπνος και κυρίως η κακή ποιότητά του είναι από τις πιο συχνές αιτίες για την έλλειψη ευεξίας και την ατονία κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο κακός ύπνος συνοδεύεται από κακή διάθεση, αίσθημα κόπωσης και υπνηλίας καθ’ όλη τη διάρκεια της επόμενης ημέρας, μειωμένη αποδοτικότητα στη δουλειά και περιορισμένη ικανότητα μάθησης.

Δραστηριότητες που μας ευχαριστούν
Η συστηματική επιλογή και επιδίωξη ευχάριστων δραστηριοτήτων σε καθημερινή βάση μάς βοηθούν να βιώσουμε θετικά συναισθήματα και να προστατευτούμε από το άγχος. Λέγοντας ευχάριστες δραστηριότητες εννοούμε απλά πράγματα ,όπως για παράδειγμα η αγαπημένη μας μουσική, μια καλή ταινία, το αγαπημένο μας φαγητό ακόμη και το πλύσιμο του αυτοκινήτου μας.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο