Τέσσερις εύκολες “προπονήσεις” που θα σε προετοιμάσουν για το καλοκαίρι!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι μήνες που έχουν απομείνει φέρνουν πολύ πιο κοντά το… πολυπόθητο καλοκαίρι. Ωστόσο, πολλοί από εμάς δεν ήμασταν και τόσο συνεπείς ή προσεκτικοί όσο θα θέλαμε. Δεν χρειάζεται να αγχωθούμε!

Υπάρχει ακόμη χρόνος, ενώ υπάρχουν τέσσερα εύκολα προγράμματα γυμναστικής που προλαβαίνουμε να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας ώστε να αποκτήσουμε «κορμί-λαμπάδα» που θέλουμε.

1. Διαλειμματική προπόνηση(ΗΙΙΤ)
Είναι μία πρακτική που βρισκόταν στην «κορυφή» τη χρονιά που μας πέρασε και σύμφωνα με τους ειδικούς, θα συνεχίσει να παίζει καθοριστικό ρόλο στις προπονήσεις μας. Αν σκεφτεί κανείς πως αρκεί μία άσκηση 20 με 30 λεπτά, 2 με 3 φορές την εβδομάδα για να έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα, μάλλον η HIIT είναι το workout που θα σε σώσει. Η HIIT δεν έχει καμία σχέση με τα συμβατικά προγράμματα που είχες συνηθίσει στο παρελθόν. Σε βοηθάει να «κάψεις» δέκα φορές περισσότερες θερμίδες, ενώ συγχρόνως ενεργοποιεί την καρδιά, εκτονώνει το στρες και μαζί με τη γράμμωση, βελτιώνει και τη διάθεσή μας.

2. TABATA – πέντε λεπτά αρκούν!
Η TABATA είναι ένα έντονο πρόγραμμα γυμναστικής που μας έρχεται από τα βάθη της Ιαπωνίας και συγκεκριμένα από τον δρ. Izumi Tabata. Είναι μία ολιγόλεπτη μέθοδος που βασίζεται σε πολύ έντονους ρυθμούς. Πιο συγκεκριμένα, οι περίοδοι έντονης άσκησης εναλλάσσονται με σύντομες περιόδους ανάπαυσης.

Σκοπός της «θαυματουργής» TABATA είναι να απομακρύνει λίπος μέσα σε μικρό χρόνο, βελτιώνοντας έτσι το ρυθμό της άσκησης και τη μυϊκή μας αντοχή. Κατά τη διάρκεια, ακόμη και μετά το workout, η καρδιά δουλεύει σε «τρελούς» ρυθμούς, ενισχύοντας συγχρόνως και το μεταβολισμό μας. Υπάρχουν αμέτρητα βίντεο στο Youtube που εξηγούν βήμα προς βήμα τις ασκήσεις και μπορείς να τις πραγματοποιήσεις στον προσωπικό σου χώρο.

3.Τράβα κουπί…
Φέτος ήρθε η στιγμή να εγκαταλείψεις τα παραδοσιακά όργανα γυμναστικής όπως το διάδρομο ή το ποδήλατο και να αρχίσεις να… τραβάς από τώρα κουπί με το κωπηλατικό! Η κωπηλατική μηχανή ουσιαστικά μεταφέρει τη φυσική κίνηση της κωπηλασίας σε έναν κλειστό χώρο χωρίς… νερό. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις την ευκαιρία να γυμνάσεις το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος ταυτόχρονα μέσα από τις ίδιες ασκήσεις. Θα γίνεις fit σε χρόνο ρεκόρ!

4.Ασκήσεις με το  βάρος του σώματος σου (All time classic )
Ναι, μπορεί η αερόβια γυμναστική να μας έχει βγάλει… ασπροπρόσωπους, όμως μην ξεχνάς πως ακόμη και χρησιμοποιώντας το ίδιο το σώμα μας ως «εργαλείο» μπορούμε να γυμναστούμε οπουδήποτε και οποτεδήποτε, με ή χωρίς επιπλέον εξοπλισμό.

 

Οι προπονήσεις με το βάρος του σώματος είναι ο πιο οικονομικός και  παραδοσιακός τρόπος γυμναστικής, που θα σου επιτρέπει να έχεις ακόμη καλύτερη επαφή με το σώμα σου. Στο διαδίκτυο θα βρεις αρκετά προγράμματα που ακολουθούν αυτή τη φιλοσοφία εκγύμνασης ώστε να ακολουθήσεις αυτό που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σου.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο