Σήκω από τη ξαπλώστρα…..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η κολύμβηση, και ειδικά η κολύμβηση στη θάλασσα, είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές άσκησης για όλο το σώμα, την αντοχή, τη μυϊκή δύναμη και την καρδιοαναπνευστική ικανότητα. Δεν είναι τυχαίο ότι είναι, επίσης, ένα από τα πιο αποτελεσματικά workouts για την καύση θερμίδων.

Η αντίσταση των κυμάτων (κυματισμός) είναι πιο “σκληρή” από της κολύμβηση σε μια πισίνα, με αποτέλεσμα να λειτουργεί ακόμα πιο δυνατά η καρδιά μας καθώς και οι μύες των ώμων και των ποδιών.

Η κολύμβηση είναι επίσης η μόνη άσκηση που δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις, αντιθέτως απομακρύνει όλο το βάρος από αυτές – και ειδικά από τους ραχιαίους. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να γυμναστούμε περισσότερο, για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αποφεύγοντας πολλούς από τους τραυματισμούς που συνήθως αντιμετωπίζουμε με άλλες μορφές επαναλαμβανόμενης άσκησης.

Οι περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν απλά να επιπλέουν μέσα στο νερό αντί να κάνουν ένα χαλαρό κολύμπι για ένα 1/2 χιλιόμετρο και να περάσουν ευχάριστα στη θάλασσα. Έτσι εάν ψάχνετε για μια απολαυστική και αποτελεσματική προπόνηση για τις διακοπές κατεβείτε από ξαπλώστρα και βουτήξτε στη  θάλασσα.Θα επιστρέψετε αναζωογονημένοι .

Έρευνες έχουν αποδείξει πως το 40%των ανθρώπων που δε τους αρέσει το γυμναστήριο επιλέγουν την άσκηση μέσα στο νερό.

Γυμνάζει όλο το σώμα και αποτελεί το καλύτερο καλοκαιρινό workout !

TI ΓYMNAZEI: Θα πρέπει να τονίσουμε ότι στην κολύμβηση γυμνάζονται όλοι οι μύες του σώματος, ανεξάρτητα από το στυλ που θα ακολουθήσετε. Ειδικά στο ελεύθερο στυλ, ξεκινώντας από το πάνω μέρος του κορμού, γίνεται μία πλήρης περιφορά στην άρθρωση του ώμου, με αποτέλεσμα αυτός να γυμνάζεται επαρκώς. Όταν το χέρι βρίσκεται μέσα στο νερό και σπρώχνει, συσπώνται οι θωρακικοί και οι μύες της πλάτης (πλατύς ραχιαίος), για να υπερνικήσουν την αντίσταση και να γίνει η προώθηση του σώματος. O κορμός κατά την εναλλαγή των χεριών στρίβει ελαφρώς δεξιά-αριστερά, ενεργοποιώντας τους πλάγιους κοιλιακούς. Tα πόδια εξισορροπούν την κίνηση και με τα ψαλιδάκια που εκτελούν τονώνουν και ενδυναμώνουν τον τετρακέφαλο και τους οπίσθιους μηριαίους.

Aν έχετε κακή φυσική κατάσταση και δεν γυμνάζεστε τακτικά όλο το χρόνο, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτό το στυλ κολύμβησης σε ήπιους ρυθμούς ( το κεφάλι έξω από το νερό), τροποποιώντας λίγο την τεχνική, ώστε να μειώνεται η αντίσταση. Ξεκουράζεστε ανά τακτά διαστήματα κάνοντας επιτόπου χαλαρές κινήσεις, με το σώμα κάθετο στο νερό. Kρατήστε μία μπάλα ή ένα σωσίβιο, με τα χέρια τεντωμένα στην ευθεία των ώμων, και εκτελέστε τα ψαλιδάκια των ποδιών, ξεκουράζοντας έτσι το πάνω μέρος του κορμού. Προσπαθήστε να αναπνέετε κανονικά, διότι στην αντίθετη περίπτωση θα λαχανιάσετε εύκολα και θα σταματήσετε.

Aν έχετε προβλήματα στη μέση, η άσκηση στο νερό είναι μέρος της φυσικοθεραπείας, που θα σας ανακουφίσει, γυμνάζοντας και τους μυς της πάσχουσας περιοχής. Εφαρμόστε τόση δύναμη στο νερό ώστε να μη φορτίζεται η μέση, εναλλάσσοντας το στυλ με κινήσεις απαλές (ποδήλατο με τα πόδια) και έχοντας το σώμα κάθετο στο νερό.

Aν προέρχεστε από τραυματισμό στα γόνατα, τα ψαλιδάκια του ελεύθερου στυλ θα σας βοηθήσουν να γυμνάσετε τον τετρακέφαλο καθώς και το δικέφαλο μηριαίο. Για να μην κουράζεστε εύκολα και για να εστιάσετε την κίνηση στα πόδια όπου υπάρχει το πρόβλημα, κρατήστε ένα σωσίβιο ή μία σανίδα, με τα χέρια τεντωμένα, και εκτελέστε τα ψαλιδάκια. Ξεκινήστε με αργές κινήσεις (λυγίζοντας αρκετά το γόνατο, για να δουλεύουν οι μύες σε όλο τους το εύρος) και συνεχίστε με εντονότερο ρυθμό.

Aν έχετε τραυματισμούς στα άνω άκρα και ιδιαίτερα στους ώμους ή στους αγκώνες, η αντίσταση του νερού θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε το πρόβλημα. Ξεκινήστε με αργές και ελεγχόμενες κινήσεις, ώστε να ζεστάνετε την περιοχή και να την προετοιμάσετε να δεχτεί πιο έντονο ερέθισμα. Αλλάξτε την κίνηση των χεριών, εκτελώντας περιστασιακά και κάποιο άλλο από τα παρακάτω στυλ, για μεγαλύτερη ποικιλία.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο