Περισσότερη πρωτεΐνη-χωρίς κρέας!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Περισσότερη πρωτεΐνη- χωρίς κρέας.

Το κρέας είναι γνωστό ότι είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, αυξάνει τη μυϊκή μάζα του σώματος, σε χορταίνει και σου δίνει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεσαι, ειδικά αν αθλείσαι. Σε μεγάλες ποσότητες κάνει κακό στην υγεία σου, καθώς αυξάνει τα κορεσμένα λιπαρά, που ευθύνονται για την αύξηση της χοληστερίνης και κατ΄επέκταση τον κίνδυνο για διαβήτη και καρδιαγγειακές παθήσεις.

Δεν υπάρχει όμως, λόγος να επιβαρύνεις τη διατροφή σου, καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες κρέατος, ώστε να πάρεις την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι ως γνήσιο αρσενικό, ούτε να «πέσεις» στην παγίδα των σκευασμάτων – συμπληρωμάτων διατροφής για να ενισχύσεις το μυϊκό σου σύστημα.

Το παράδειγμα το έδωσαν εδώ και πολλά χρόνια πολλοί γνωστοί αθλητές- πρωταθλητές, και Ολυμπιονίκες που ακολούθησαν μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς κρέας, δίχως να μειώσουν τα επίπεδα της ενέργειάς τους.

Γι αυτό, δεν χρειάζεται να αφαιρέσεις εντελώς από τη διατροφή σου τροφές όπως τα αβγά, το γιαούρτι και τα γαλακτοκομικά, που επίσης σου χαρίζουν άφθονη πρωτεΐνη. Απλά, μπορείς να εμπλουτίσεις το διαιτολόγιό σου με τις παρακάτω τροφές και να πάρεις την πολυπόθητη πρωτεΐνη, κερδίζοντας όμως και επιπλέον θρεπτικά συστατικά, όπως είναι οι φυτικές ίνες, οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία, όλα σούπερ απαραίτητα για τη διατήρηση της καλής υγείας σου.

Ξηροί καρποί και σπόροι-Καρύδια, κάσιους, σπόρους κολοκύθας (το γνωστό πασατέμπο, αλλά κατά προτίμηση ανάλατο), φιστίκια, ηλιόσπορος, λιναρόσπορος, φυστικοβούτυρο,  ταχίνι.

Φασόλια και όσπρια– Μαύρα φασόλια, λευκά φασόλια, φακές, ρεβίθια και αρακάς.

Σπόροι και δημητριακά– Quinoa, καστανό ρύζι, βρώμη, κεχρί και κριθάρι.

Φρούτα και λαχανικά– Αβοκάντο, πράσινη σαλάτα και μπρόκολο.

Γαλακτοκομικά-Γάλα, γιαούρτι, τυρί και αβγά.

Και μια έκπληξη: το ακατέργαστο κακάο, δηλαδή η σκόνη κακάο χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο