Περίμετρο μέσης–λίπος:Τρόποι που θα σας οδηγήσουν σε θεαματικά αποτελέσματα!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Είναι σημαντικό να μειώσουμε την περίμετρο της μέσης και το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς όχι  για λόγους αισθητικούς, αλλά κυρίως για λόγους υγείας

Όσο μεγαλύτερη η περίμετρος της μέσης τόσο περισσότερα και τα προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν για την υγεία. Το σπλαχνικό λίπος που βρίσκεται στην κοιλιά και περιβάλλει τα εσωτερικά όργανα συνδέεται με μια σειρά από προβλήματα υγείας όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα και ο σακχαρώδης διαβήτης τύπου 2, τα οποία μάλιστα επιδεινώνονται αν η περίμετρος μέσης ξεπερνά τα 89 εκατοστά στις γυναίκες και τα 102 στους άντρες.

Δείτε πώς μπορείτε να το καταφέρετε

Κινηθείτε όσο μπορείτε περισσότερο

Το γρήγορο βάδισμα ,το τρέξιμο, το ποδήλατο , η σκάλα με τα πόδια και οτιδήποτε άλλο ανεβάζει τους χτύπους της καρδιάς βοηθάει  στη μείωση του σπλαχνικού λίπους. Επίσης, η προπόνηση υψηλής έντασης (ΗΙΙΤ) είναι ένας καλός τρόπος για τη μείωση του λίπους σε όλο το σώμα, συμπεριλαμβανομένου και αυτού της κοιλιάς.

Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνη από διαφορετικές πηγές..

Άπαχο κρέας και ψάρια είναι γεμάτα πρωτεΐνες, ενώ ακόμα καλύτερη επιλογή αποτελούν οι φυτικές πρωτεΐνες, όπως τα φασόλια και οι φακές που επίσης προσφέρουν φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες. Μειώστε τους υδατάνθρακες και αποφύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες

Κοιμηθείτε καλά και μειώστε το στρες (όσο μπορείτε)

Πολλές μελέτες συσχετίζουν τις λίγες ώρες ύπνου με την αυξημένη περίμετρο της μέσης. Βάλτε λοιπόν  πρόγραμμα και προσπαθήστε να  κοιμάστε και  να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα. Μη ξεχνάτε πως ακόμα και μία νύχτα ελλιπούς ύπνου είναι αρκετή για να διαταράξει το μεταβολισμό του σώματος.

Βάλτε τις διαλυτές φυτικές ίνες στη διατροφή σας

Η κατανάλωση περισσότερων διαλυτών φυτικών ινών συμβάλλει σε μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού, με αποτέλεσμα να αποφεύγεται η υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Τα τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες όπως τα λαχανικά και τα δημητριακά ολικής άλεσης καθυστερούν την πέψη και συμβάλλουν στην καλύτερη διαχείριση του βάρους. Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι τα άτομα που αύξησαν την πρόσληψη διαλυτών φυτικών ινών  και ταυτόχρονα πραγματοποίησαν μέτρια σωματική άσκηση παρουσίασαν μείωση έως και 8,5% στο σπλαχνικό λίπος την ίδια χρονική περίοδο.

Αποφύγετε το βραδινό και το αλάτι…

Δώστε στον οργανισμό σας την ευκαιρία και τον χρόνο να  “βγάλει μερικά κιλά ” με μικρές και προγραμματισμένες αλλαγές. Μειώστε το αλάτι στα φαγητά και αποφύγετε το βαρύ βραδινό αργά μέσα στην ημέρα.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο