Παρουσίαση: το ολοκαίνουργιο Peugeot 308

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το ολοκαίνουργιο Peugeot 308 παρουσιάστηκε και δείχνει το δρόμο της εταιρείας σε μια νέα εποχή.

Το Peugeot 308 είναι αισθητά διαφοροποιημένο από τον επιτυχημένο προκάτοχό του. Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που φέρει το νέο λογότυπο της μάρκας και με την πρώτη ματιά αίσθηση προκαλεί το εμπρός τμήμα του γαλλικού χάτσμπακ  με την κάθετη κυψελωτή μάσκα. Η διαφοροποίηση του σχεδιασμού έφερε και βελτίωση στο συντελεστή οπισθέλκουσας, που από τα 0,30 «έπεσε» στο 0,28. Η εταιρική ταυτότητα της μάρκας υποστηρίζεται από τα εμπρός λεπτά φωτιστικά σώματα που πλαισιώνονται από τα χαρακτηριστικά πλέον κάθετα στενόμακρα φώτα ημέρας. Ειδικότερα για τις εκδόσεις GT και GT Pack, τα Full LED φωτιστικά σώματα θα είναι ακόμη πιο λεπτά και τεχνολογίας Peugeot Matrix LED.

Μένοντας στα φώτα, για το πίσω μέρος οι σχεδιαστές της εταιρείας βασίστηκαν μεν στο σχέδιο με τους κλασικούς πλέον «τρεις όνυχες», ωστόσο η διάταξή τους στο 308 είναι αισθητά οριζοντιωμένη και επομένως το φιλέτο που διατρέχει στην πέμπτη πόρτα πολύ πιο λεπτό, συγκριτικά με άλλων μοντέλων της μάρκας.

Νέο cockpit – To σήμα κατατεθέν στα μοντέλα της Peugeot, κοινώς το i-cockpit, έχει αναβαθμιστεί με επιπλέον τεχνολογικά στοιχεία και νέο σύστημα infotainment (Peugeot i-Connect). Το μικρών διαστάσεων τιμόνι συμπληρώνει, από το επίπεδο εξοπλισμού active pack ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ,10 ιντσών (με τρισδιάστατη απεικόνιση στην έκδοση GT), πλήρως διαμορφώσιμος και παραμετροποιήσιμος. Στο κέντρο του ταμπλό και στραμμένη προς τον οδηγό είναι στάνταρντ μια οθόνη αφής 10 ιντσών, που, ξεκινώντας από την έκδοση Allure.

ψηφιακός πίνακας οργάνων

Οθόνη αφής 10 ιντσώνΠέραν αυτών, η Peugeot επισημαίνει πως στο 308 έχει γίνει η καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση χώρων για την άνεση των επιβατών, με τους εμπρός ανάμεσά τους να έχουν δύο ποτηροθήκες, υποβραχιόνιο, ενώ το πορτ μπαγκάζ να αγγίζει τα τα 412 λίτρα.

Κινητήρες-Κιβώτια

Βασισμένο στην πλατφόρμα EMP2 , το νέο 308 θα διατεθεί με μια γκάμα αποτελούμενη από δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, τρεις βενζινοκίνητες, με τον 1,2 PureTech ( 110 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο, και 130 ίππους με χειροκίνητο ή EAT8 κιβώτιο) και δύο εκδοχές του 1,5 BlueHdi των 130 ίππων, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.

Ειδικότερα όσον αφορά τα plug-in 308, το «βασικό» θα φοράει το 1600άρι σύνολο της μάρκας με απόδοση 150 ίππους, που θα συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8. Η συνδυαστική ισχύς τους είναι 180 ίπποι, ενώ, σύμφωνα με το εργοστάσιο, η αυτονομία της συγκεκριμένης έκδοσης για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση θα αγγίζει τα 60 χλμ. Η ισχυρότερη plug-in έκδοση (225 ίπποι συνδυαστικά), που επίσης θα φοράει το σύνολο των 1,6 λίτρων αλλά με ισχύ 180 ίππων και πάλι σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα των 81 kW. Και τα δύο υβριδικά 308 θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητα.

Φυσικά η μάρκα για το νέο της μοντέλο έχει επιστρατεύσει όλα της τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, ενώ προς τα τέλη της χρονιάς διαθέσιμο θα είναι και το πακέτο Drive Assist 2.0 με προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop and Go (στις εκδόσεις με κιβώτιο EAT8), όπως και σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας.

Το λανσάρισμα του νέου Peugeot 308, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Μιλούζ, θα ξεκινήσει στο διάστημα Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου και θα έχει ολοκληρωθεί σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές μέχρι το τέλος του έτους

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο