Οι Raikkonen και Giovinazzi δοκιμάζουν τις Giulia GTA και GTAm (video)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στο Balocco (κέντρο δοκιμών) βρέθηκαν οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo στη F1, Kimi Raikkonen και Antonio Giovinazzi,  όπου δοκίμασαν τις Giulia GTA και Giulia GTAm.

Οι δύο οδηγοί συζήτησαν την εμπειρία τους και μοιράστηκαν τις απόψεις τους με τους μηχανικούς της Alfa Romeo προκειμένου να γίνουν οι καλύτερες δυνατές βελτιώσεις στην αεροδυναμική και στη πρόσφυση των μοντέλων.

Η GTAm έκδοση είναι μια σκληροπυρηνική έκδοση της GTA .Η αεροδυναμική έχει βελτιστοποιηθεί στο μέγιστο, με το μοντέλο να διαθέτει νέου σχεδιασμού εμπρός προφυλακτήρα και πίσω προφυλακτήρα-κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις εξατμίσεων, μεγάλο διαχύτη και τεράστια αεροτομή.

Η Giulia GTAm είναι διθέσια, με ένα roll cage και μια ειδική βάση που χρησιμεύει για να αποθηκεύονται τα κράνη και ένα πυροσβεστήρας. Υπάρχουν δύο bucket καθίσματα, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων, ενώ έχουν γίνει και άλλες μετατροπές προκειμένου να μειωθεί το βάρος.

Ο V6 Bi-Turbo 2,9-λίτρων έχει δυναμώσει κατά 30 άλογα και αποδίδει πλέον 540 άλογα. Η Alfa Romeo έχει καταφέρει να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 100 κιλά σε σύγκριση με την Giulia Quadrifoglio, χάρη στην υιοθέτηση ελαφρών υλικών, όπως ο carbon στο καπό, στην οροφή, στον μπροστινό προφυλακτήρα, στα φουσκώματα των φτερών και στις πλάτες των καθισμάτων.

Η Alfa Romeo, εμπιστεύτηκε την παραγωγή των περισσότερων στοιχείων από αναθρακονήματα των GTA και GTAm που επηρεάζουν την αεροδυναμική απόδοση στην Sauber Engineering.

Αυτά περιλαμβάνουν το νέο εμπρός προφυλακτήρα, τις πλαϊνές ποδιές και τις αεροτομές των GTA και GTAm. Στην περίπτωση της Giulia GTAm –χάρη στα ρυθμιζόμενα εμπρός και πίσω στοιχεία- η αεροδυναμική απόδοση μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε διαδρομή σύμφωνα με τις απαιτήσεις του οδηγού.

Η έρευνα στην αεροδυναμική σήραγγα επεκτάθηκε και στο πάτωμα του αυτοκινήτου, το οποίο –όπως και στην περίπτωση της Giulia Quadrifoglio- είναι πλήρως καλυμμένο. Οι GTA και GTAm επωφελούνται από ένα νέο πίσω διαχύτη, μέσω του οποίου αυξάνεται η παραγωγή αρνητικής άνωσης, με όφελος στο κράτημα στις υψηλές ταχύτητες.

Στην Giulia GTAm, τα επιπλέον στοιχεία προσφέρουν εντυπωσιακά υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης, η οποία είναι 2 φορές μεγαλύτερη σε σχέση με εκείνη της GTA και 3 φορές μεγαλύτερη από εκείνη της Giulia Quadrifoglio που αποτελεί ήδη το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο