Οι 5 Top υγιεινές τροφές που κάθε άντρας πρέπει να τρώει.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι υγιεινές τροφές μπορούν να αποτρέψουν αρρώστιες και να σε κρατήσουν σε φόρμα χωρίς να κάνεις μεγάλες θυσίες.

Σύμφωνα με κέντρα πρόληψης, θεραπείας και ελέγχου οι κύριες ασθένειες που σχετίζονται ,σε μεγάλο βαθμό, με την διατροφή των αντρών είναι ο διαβήτης, τα καρδιακά νοσήματα, ο καρκίνος και το εγκεφαλικό.

Πολλές σύγχρονες μελέτες έχουν «πιστοποιήσει» πως υπάρχουν τροφές που βοηθούν στην μακροβιότητα, βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής μας και σε μεγάλο βαθμό «προλαμβάνουν» αυτές τις ασθένειες.

1. Τα φασόλια

Τα φασόλια είναι μία πηγή φυτικών ινών και μετάλλων που ρίχνουν τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, αλλά και την υψηλή πίεση. Αν θες να τρως μία τροφή που μειώνει το ρίσκο για τις μεγαλύτερες ασθένειες που εμφανίζονται στο αντρικό φύλο, βάλε τα φασόλια στην διατροφή σου. Μπορείς να τα βάλεις σε κλασσικές συνταγές, ή βρασμένα στην σαλάτα σου και να τα τρως καθημερινά.

2. Ο τόνος

Για την υγεία της καρδιάς ο τόνος είναι ένας ισχυρός σύμμαχος γιατί περιέχει τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που μειώνουν τον κίνδυνο για μπλοκαρισμένες αρτηρίες. Για να έχεις την ασπίδα αυτή για την υγεία σου, φάε δύο φορές την εβδομάδα τόνο. Ο τόνος άλλωστε έχει ωραία γεύση και μπορεί να μπει σε σάντουιτς, σε σαλάτες ή να μαγειρευτεί με διάφορους τρόπους.

3. Τα φρούτα και το ελαιόλαδο

Στην Ελλάδα το ελαιόλαδο και τα φρούτα βρίσκονται σε «αφθονία»…Έτσι δεν είναι κατόρθωμα να βάλετε στη καθημερινή σας διατροφή 2-3 κουταλιές ελαιόλαδο και τουλάχιστον 2-3 φρούτα.

4. Η Ανάμεικτη σαλάτα

Όταν θες να χάσεις μερικά κιλά σίγουρα κόβεις τα πολλά λιπαρά και ξεκινάς να τρως περισσότερα λαχανικά. Τι θα έλεγες όμως για μία ανάμεικτη σαλάτα με διαφορετικά λαχανικά με την προσθήκη φασολιών; Μία τέτοια σαλάτα περιέχει πολλές βιταμίνες ενώ δεν έχει πολλές θερμίδες.

5. Το γιαούρτι

Το γιαούρτι που περιέχει από πρωτεΐνη και ασβέστιο μέχρι ποτάσσιο βοηθάει πολύ τον οργανισμό να ρίξει τα επίπεδα υψηλής πίεσης. Ακόμα μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού και βοηθάει τα νεφρά να απομακρύνουν από τον οργανισμό το περιττό νάτριο που προέρχεται από τις αλμυρές τροφές. Το γιαούρτι μπορείς να το φας σαν σνακ αλλά και σαν συνοδευτικό με το κυρίως γεύμα.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο