Νέο Renault Megane R.S. Trophy (vid)

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

H Renault παρουσίασε τη νέα κορυφαία έκδοση του Mégane R.S. που ονομάζεται Trophy. Οι αλλαγές, σε σχέση με τις απλούστερες εκδόσεις του μοντέλου, Sport και Cup, εντοπίζονται στην αυξημένη ισχύ του 1.8 τούρμπο  κινητήρα και σε αρκετά μηχανικά μέρη.

Ο τούρμπο κινητήρας των 1,8 λίτρων έφτασε στα 300 άλογα, και η ροπή ακούμπησε τα 40,8 kgm για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και τα 42,8 kgm για αυτή με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Αλλαγές συναντάμε και στην τουρμπίνα του κινητήρα που πλέον φέρει  κεραμικά μέρη για μειωμένη τριβή.

Η νέα κορυφαία έκδοση Trophy έχει πιο σφιχτή ανάρτηση , μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen. Επιπλέον, το νέο Trophy έχει μεγαλύτερες δισκόπλακες 355 mm με αλουμινένια καμπάνα για καλύτερη απόδοση και ψύξη. Οι νέες δισκόπλακες, εξοικονομούν 1,8 kg σε κάθε τροχό για την ακρίβεια.

Νέας σχεδίασης είναι και οι τροχοί αλουμινίου 19” με ελαστικά της Bridgestone.Τέλος, το παρόν δίνει και το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4Control, ενώ στο προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε τα μπάκετ καθίσματα της Recaro , ντυμένα με alcantara που εξασφαλίζουν χαμηλότερη θέση οδήγησης κατά 20 mm.

Οι επιδόσεις που να ανακοινώνει η Renault Sport αναφέρουν επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h σε 5,7” και τελική ταχύτητα 260 km/h.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο