Νέο Renault Mégane R.S Trophy-R. Μόνο για 500 τυχερούς!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το Renault Mégane R.S. Trophy-R που τον περασμένο Μάιο έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nürburgring ,για προσθιοκίνητα μοντέλα, με 7’40″100, παρουσιάστηκε και επίσημα από τη Renault .

Οι μηχανικοί της Renault επέλεξαν να εξελίξουν το κορυφαίο R.S με βάση το τρίπτυχο: χαμηλότερο βάρος, βελτιωμένη αεροδυναμική και “αγωνιστικό” στήσιμο της ανάρτησης.

Κάτω από το καπό του ισχυρότερο Renault παραγωγής στην ιστορία της φίρμας θα βρούμε τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λίτρων με απόδοση 300 PS  και 400 Nm ροπής. Την κίνηση στέλνει στους εμπρός τροχούς ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, εκεί όπου υπάρχει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Torsen.

Το Trophy-R ζυγίζει 1.306 kg, είναι δηλαδή κατά 130 kg ελαφρύτερο από το αντίστοιχο Trophy.

Σύμφωνα με τη Renault, το νέο Mégane R.S. Trophy-R επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 5,4″  ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 262 km/h. Με λίγα λόγια είναι ταχύτερο από το Mégane R.S. Trophy.

Η ανάρτηση έχει ανασχεδιαστεί πλήρως (αμορτισέρ της Öhlins – ρυθμιζόμενα σε ύψος και σκληρότητα). Ο πίσω άξονας είναι ελαφρύτερος κατά 38 kg καθώς δεν εξοπλίζεται  με το σύστημα τετραδιεύθυνσης των υπόλοιπων R.S.

Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και αεριζόμενους δίσκους με, ενώ προαιρετικά διατίθενται carbon-κεραμικοί δίσκοι. Η Renault Sport επέλεξε ελαστικά Bridgestone Potenza S007 με διαστάσεις 245/35 R19 για το κορυφαίο μοντέλο της.

Εξωτερικά, το Trophy-R ξεχωρίζει από το νέο καπό από ανθρακονήματα και fiberglass, τις επιπλέον εισαγωγές αέρα και φυσικά το κόκκινο σιρίτι στον προφυλακτήρα. Οι ζάντες Fuji Light 19″  ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό ενώ προαιρετικά διατίθεται και ζάντες της Carbon Revolution από ανθρακονήματα (-4 kg ανά τροχό). Στο πίσω μέρος βρίσκουμε ένα νέο διαχύτη από ανθρακονήματα, και την ελαφρύτερη εξάτμιση της Akrapovič από τιτάνιο .

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα της Sabelt με επενδύσεις από Alcantara και προαιρετικές ζώνες έξι σημείων. Η πίσω σειρά καθισμάτων έχει αφαιρεθεί και στη θέση της υπάρχει ένα υποπλαίσιο το οποίο και αφαιρεί ,σχεδόν, 26 kg από το συνολικό βάρος του μοντέλου. Η οθόνη αφής 7″ στο ταμπλό καθώς και η κάμερα οπισθοπορείας παρέμειναν.

Σύμφωνα με δηλώσεις της General Manager του τμήματος Renault Sport : «το νέο Mégane R.S. Trophy-R συμπληρώνει τη γκάμα του Mégane R.S. με μια πιο ακραία έκδοση. Είναι παρόμοιο με ένα αγωνιστικό όχημα, όμως έχει έγκριση για νόμιμη χρήση στο δρόμο. Γνωρίζουμε πως υπάρχουν πελάτες που ψάχνουν για αυτό το είδος του αυτοκινήτου, η οδήγηση του οποίου δεν απευθύνεται στον καθένα. Για τους μηχανικούς αυτή είναι μια ευκαιρία για να συγκεντρώσουν την εμπειρία τους ώστε να παράγουν το ταχύτερο δυνατό όχημα. Το ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring, είναι μια απόδειξη αυτών των επιδόσεων.»

Το νέο Mégane R.S. Trophy-R θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στα τέλη του 2019, σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή του στη Γαλλία θα ξεκινά από τα €55.000.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο