Νέο i20 N: από το WRC κατευθείαν στο δρόμο!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το Νέο i20 N  φιλοδοξεί να κλέψει λίγη από την δόξα της αγωνιστικής της εκδοχής με την οποία η Hyundai πρωταγωνιστεί στο WRC.

Η Hyundai αποκάλυψε επίσημα το i20 N, το νέο μικρό hot hatch που φιλοδοξεί να εκθρονίσει το Ford Fiesta ST από την κορυφή της κατηγορίας.

Σχεδιαστικά, το νέο i20 N εξελίσσει τη σχεδιαστική γλώσσα των Κορεατών που είναι γνωστή με το όνομα Sensuous Sportiness.

Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν η μεγαλύτερη γρίλια που στόχο έχει την ενίσχυση της ροής αέρα προς τον κινητήρα, καθώς και η πιο επιθετική σχεδίαση του προφυλακτήρα με τις χαρακτηριστικές κόκκινες πινελιές στο σχετικά σπόιλερ (στις πλευρικές ποδιές όσο και στο πίσω μέρος).

Η μεγαλύτερη διαφορά είναι η προσθήκη μιας μεγάλης αεροτομής στο πίσω μέρος της οροφής, που παραπέμπει στο αγωνιστικό του WRC. Η εξάτμιση έχει μονή απόληξη, ενώ ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες είναι το μοτίβο καρό σημαίας που έχει επιλεγεί για τη γρίλια της εμπρός μάσκας και οι κόκκινες δαγκάνες με τον λογότυπο του τμήματος «Ν».

Το αυτοκίνητο πατά σε 18άρες ζάντες με νέα σχεδίαση και ελαστικά Pirelli P-Zero με διάσταση 215/40 , ενώ 6 θα είναι τα διαθέσιμα εξωτερικά χρώματα (Performance Blue, Intense Blue, Polar White, Sleek Silver, Brass και Phantom Black).

Στο εσωτερικό του Hyundai i20 Ν υπάρχουν σπορ καθίσματα με ενιαίο προσκέφαλο και τιμόνι που προέρχεται κατευθείαν από το i30 N, με την προσθήκη του πλήκτρου για το rev matching, ενώ στη σπορ ατμόσφαιρα συνεισφέρει ακόμα ο λεβιές του κιβωτίου και τα μεταλλικά πετάλια. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25″ είναι στάνταρ, ενώ το infotainment είναι 8ιντσο. Στάνταρ είναι και το πακέτο οδηγικών βοηθημάτων SmartSense με αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, επίβλεψη τυφλού σημείου κ.ά.

Κάτω από το καπό του Hyundai i20 N βρίσκεται ένας καινούργιος, 4κύλινδρος 1.6 τούρμπο άμεσου ψεκασμού,  που αποδίδει 204 PS και 275 Nm μεταξύ 1.750-4.000 rpm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο,  και διαθέτει λειτουργία Launch Control που επιτρέπει στο χάτσμπακ των 1.200 kg να φτάνει τα 0- 100 km/h  σε 6,7″, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230 km/h.

Το κιβώτιο του Hyundai i20 N ενσωματώνει (προαιρετικά) και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό N Corner Carving Differential.Το σετ προγραμμάτων οδήγησης με το εμπνευσμένο όνομα N Grin Control System πάντως δίνει και εδώ το «παρών». Τα προγράμματα Eco, Normal, Sport, N και N Custom επηρεάζουν τη λειτουργία του κινητήρα, την παρεμβατικότητα του ESP, τον ήχο της εξάτμισης και το βάρος του τιμονιού.

Ο οδηγός του αυτοκινήτου μπορεί μέσω του  προγράμματος Ν Custom  να επιλέξει τέσσερα settings, τα Normal, Eco, Sport και Sport+. Φυσικά, το σύστημα ευστάθειας μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως…

Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα του i20 N είναι ενισχυμένο σε 12 σημεία, συμπεριλαμβανομένης της εμπρόσθιας ανάρτησης και της νέας αντιστρεπτικής δοκού.Οι ρυθμίσεις ελατηρίων και αμορτισέρ έχουν αναθεωρηθεί, ενώ αναβαθμίσεις συναντάμε και στα φρένα, με τους δίσκους εκεί να διαθέτουν μεγαλύτερη κατά 40 χλστ. διάμετρο και στο σύστημα διεύθυνσης.

Υπομονή ως την Άνοιξη του 2021, όταν το νέο i20 N θα φτάσει στις εκθέσεις της Hyundai .

Δείτε το βίντεο:

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο