Νέο Hyundai Tucson: ένα φουτουριστικό SUV

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Hyundai παρουσίασε το νέο Tucson, ένα φουτουριστικό SUV, με τολμηρές τεχνολογικές εφαρμογές  και πλούσια γκάμα κινητήρων.

Το Hyundai Tucson έχει γίνει το best-seller SUV του Κορεάτη κατασκευαστή  με περισσότερες από 7 εκατ. πωλήσεις ανά τον κόσμο.

Η τέταρτη γενιά του μοντέλου που σήμερα πραγματοποιεί την επίσημη πρεμιέρα του θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη

 

Το στοιχείο που τραβά την προσοχή στο νέο Hyundai Tucson είναι ο σχεδιασμός των εξωτερικών του επιφανειών που αποδεικνύεται ιδιαίτερα τολμηρός ακολουθώντας το σχεδιαστικό δόγμα που ο κατασκευαστής αποκαλεί  Parametric Dynamics.

Το νέο Tucson , υιοθετεί γραμμές, καμπύλες και σχήματα για τη δημιουργία δυναμικών επιφανειών  προσφέροντας με τον τρόπο αυτό μια εκλεπτυσμένη αισθητική. Σημείο αναφοράς είναι τα «κρυμμένα» φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, τα οποία ενσωματώνονται στη μάσκα και αποκαλύπτονται μόνο όταν είναι ενεργοποιημένα από τον οδηγό.

Στο πλάι ακολουθείται μια αρκετά μοντέρνα αισθητική, ενώ πίσω δε λείπουν οι “τολμηρές λύσεις” ‘όπως το λογότυπο του κατασκευαστή που είναι εγκατεστημένο στη βάση του τζαμιού και ο καθαριστήρας που βρίσκεται… κρυμμένος κάτω από την πίσω αεροτομή.

Από πλευράς μεγέθους, το νέο Hyundai Tucson έχει διευρυμένο στα 2.680 χλστ. μεταξόνιο (+10 χλστ.). Ο δε χώρος αποσκευών ποικίλει ανάλογα με τον κινητήρα και την παρουσία μπαταρίας στο πίσω μέρος. Οι βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις  προσφέρουν 620 και 598 λίτρα (577 και 546 αντίστοιχα για τις mild hybrid εκδοχές τους) και 616 λίτρα οι υβριδικές.

Στο εσωτερικό, η Hyundai δημιούργησε μια καμπίνα που δεν έχει καμιά σχέση με ότι έχουμε δει μέχρι σήμερα από το Κορεάτη κατασκευαστή. Κυριαρχούν οι δύο οθόνες των 10,25 ιντσών εμπρός από τον οδηγό και στην κεντρική κονσόλα και η ενισχυμένη γκάμα των συστημάτων ασφάλειας.

Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μέσα από μια μεγάλη γκάμα κινητήριων μονάδων. Ο 1.600άρης κινητήρας βενζίνης (1.6 T-GDI)  σε συνδυασμό με 48βολτο  υβριδικό σύστημα αποδίδει 150 ίππους μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ στην έκδοση των 180 ίππων η κίνηση μπορεί να μεταδίδεται  και στους τέσσερις. Το ίδιο συμβαίνει και με τον 1.600 CRDI  ντίζελ, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους. Ο «150άρης» συνδυάζεται με το νέο χειροκίνητο κιβώτιο 6iMT ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Όπως ανακοινώθηκε, από τις αρχές της επόμενης χρονιάς διαθέσιμη θα είναι και μια plug-in υβριδική έκδοση με τον 1.6 T-GDI κινητήρα και συνδυαστική ισχύ 265 ίππων. Επίσης, διαθέσιμη θα είναι και μια Hybrid έκδοση, με τον ίδιο κινητήρα, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 44,2 kW και μπαταρία 1,49 kWh.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο