Νέο Audi RS 3 Sportback: Ήρθε αγριεμένο..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Νέο Audi RS 3 Sportback-Sedan: Ήρθε αγριεμένο

Η κορυφαία εκδοχή του μικρομεσαίου της Audi είναι γεγονός. Με 400 PS – RS Torque Splitter και νέα προφίλ οδήγησης, θα βάλει εκ νέου το πήχη της κατηγορίας.. ψηλότερα.

Το νέο Audi RS3 έχει κερδίσει σε δυναμισμό. Ο μεγάλος προφυλακτήρας RS  σε συνδυασμό με την μαύρη γυαλισμένη κυψελοειδή μάσκα και τους  προβολείς LED, το κάνουν να δείχνει  αρκετά αγριεμένο!

Στο πίσω μέρος, ο προφυλακτήρας φέρει έναν αεροδυναμικό δια χύτη και στις άκρες τού συναντάμε δύο μεγάλες, μονές απολήξεις της εξάτμισης. Το νέο RS 3 φορά στάνταρ ατσάλινες ζάντες 19 ιντσών με την επωνυμία RS και με semi-slick ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.

Κάτω από το καπό συναντάμε το γνωστός 2.5 TFSI, ο οποίος έχει κερδίσει το βραβείο “International Engine of the Year” εννέα συνεχόμενες φορές. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 400 PS  έως 7.000 rpm και ροπή, στα 500 Nm που αποδίδεται μεταξύ 2.250 και 5.500 rpm.

Η επιτάχυνση είναι καταιγιστική με τα πρώτα 100 km/h να έρχονται από στάση σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, δίνοντας όμως στον υποψήφιο αγοραστή τη δυνατότητα μίας προαιρετικής αναβάθμισης, στα 290 km/h με το πακέτο RS Dynamic – κεραμικά φρένα.

Η κίνηση μεταδίδεται προφανώς σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός αυτόματου, επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη.

Το νέο RS 3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει το RS Torque Splitter, ένα νέο διαφορικό που κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με τα συμβατικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης, το νέο Torque Splitter χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη σε κάθε ημιαξόνιο. Κατά τη δυναμική οδήγηση, ο κατανεμητής ροπής αυξάνει τη ροπή κίνησης στον εξωτερικό πίσω τροχό με το υψηλότερο φορτίο, γεγονός που μειώνει σημαντικά την τάση για υποστροφή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βέλτιστη σταθερότητα και ευελιξία – ειδικά σε στροφές με υψηλές ταχύτητες.

Οι Γερμανοί ανέπτυξαν ένα ακόμα  οδηγικό mode, ειδικά για την περίσταση. Το RS Torque Rear  παρέχει στους τυχερούς οδηγούς τη λειτουργία drift. Πέραν αυτής υπάρχει η RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα. Επίσης, το Audi drive select, προσφέρει και τα πιο γήινα προφίλ, comfort, auto, dynamic.

Η ανάρτηση, διαθέτει νέας σχεδίασης αναπτυγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων, ειδικά για την περίσταση. Προαιρετικά, διατίθεται και η σπορ ανάρτηση RS plus, με ρυθμιζόμενη σκληρότητα.

Σε σύγκριση με το νέο Audi A3, οι μπροστινοί τροχοί του νέου RS 3 έχουν ακριβώς κάτω από μία μοίρα επιπλέον αρνητικού κάμπερ, εξασφαλίζοντας ακριβέστερη απόκριση και δυναμισμό.Ο πίσω άξονας, με τη σειρά του, διαθέτει σχεδιασμό τεσσάρων συνδέσμων με ξεχωριστή διάταξη ελατηρίου/αποσβεστήρα, υποπλαίσιο και αντιστρεπτική ράβδο. Όσο για το ύψος, το RS3 είναι χαμηλότερο κατά 10 mm από το S3 και κατά 25 mm από το Α3.

Το προοδευτικό τιμόνι μεταβάλλει την σχέση μετάδοσης ανάλογα με τη γωνία διεύθυνσης. Όσο η γωνία διεύθυνσης αυξάνεται, ο λόγος γίνεται μικρότερος και η οδήγηση πιο άμεση. Ρυθμίζεται επίσης με βάση την ταχύτητα και μπορεί να παραμετροποιηθεί μέσω του Audi drive select. Μία ακόμα προσθήκη είναι αυτή του modular vehicle dynamics controller (MVDC), που διασφαλίζει ότι τα συστήματα πλαισίου αλληλεπιδρούν με μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο γρήγορα.

Στο εσωτερικό, συναντάμε στάνταρ το Audi virtual cockpit plus των 12,3 ιντσών με ειδικές λειτουργίες όπως η ειδική RS ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, που αναβοσβήνει στη λειτουργία χειροκίνητης μετάδοσης, αλλάζοντας χρώματα από πράσινο σε κίτρινο και κόκκινο, για να υποδείξει τον ιδανικό χρόνο αλλαγής ταχύτητας.

Τα υλικά της καμπίνας και του ταμπλό είναι απλώς κορυφαία-  μεταξύ άλλων, συναντάμε, ανθρακονήματα, και  σπορ καθίσματα που έχουν κεντημένα πάνω τους τα λογότυπα RS. Το τιμόνι είναι flat-bottom, τριών ακτίνων ενώ τα paddles για την αλλαγή των ταχυτήτων-πίσω από τιμόνι- είναι από χυτοσίδηρο.

Χρωματικά, τα νέο Audi RS 3 μπορεί να παραγγελθεί σε δύο αποκλειστικά χρώματα RS: Kyalami green και Kemora grey. Η οροφή του Sedan μπορεί επίσης να παραγγελθεί με το μαύρο χρώμα Brilliant  έτσι ώστε να δημιουργεί μια σπορ αντίθεση.

Τόσο το RS 3 Sportback όσο και το RS 3 Sedan θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι. Οι πρώτες ενδείξεις για τις τιμές στη Γερμανία κυμαίνονται μεταξύ 60.000€ και 64.000€ αντίστοιχα.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο