Νέα BMW M2 Competition…έχει να καπνίσει λάστιχο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δεν πρόκειται για κάποια ειδική έκδοση της παλαιότερης σειράς, αλλά για τη νέα Μ2 Coupe, που φέρνει την ονομασία Competition, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για την τοποθέτηση του γνωστού 3λιτρου κινητήρα της Μ3 στο νέο μοντέλο.

Ο νέος 3λιτρος TwinPower Turbo Μ κινητήρας, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία χαρίζει ισχύ στη νέα M2 Coupe, που ανέρχεται στους  410 hp και ροπή που αγγίζει τα 55,0 Nm. Η νέα M2 Competition θα επιταχύνει από 0-100 σε 4,2’’ και η τελική της ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km / ανά ώρα (βέβαια με το πακέτο Μ, η τελική θα ανεβαίνει στα 280 km / ανά ώρα). Επίσης, υπάρχει το γνωστό διαφορικό της σειράς Μ, με διαφορετική πλέον χαρτογράφηση, το οποίο, όπως αναφέρει και η εταιρεία, επιτρέπει ακόμη μεγαλύτερες πλαγιολισθήσεις για τους αμετανόητους…

Ο νέος κινητήρας διαθέτει ένα επιπλέον ψυγείο, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα για καλύτερη ψύξη και ενισχυμένο πλαίσιο (κατασκευασμένο από cfrp), που χαρίζει εξαιρετική ακαμψία στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Η χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου του τιμονιού έχει αλλάξει έτσι ώστε να παρέχει καλύτερη αίσθηση στη θέση της ευθείας. Στα φρένα βρίσκουμε δίσκους 380 και 370 χλστ. μαζί με 4πίστονες και 2πίστονες δαγκάνες.Eχουμε νέας σχεδίασης ζάντες ελαφρού κράματος των 19 ιντσών παρακαλώ.., που συνδυάζονται με ελαστικά Michelin 245/35 μπροστά 265/35 πίσω.

Η νέα Μ2, σε σχέση με την απερχόμενη, είναι κατά 50 κιλά βαρύτερη, χάρη στο διαφορετικό κινητήρα. Βέβαια, η ειδική ισχύς (κιλά / ίππο), είναι αρκετά βελτιωμένη, λόγω της υψηλότερης δύναμης του νέου κινητήριου συνόλου.

Στον τομέα της αισθητικής, η νέα M2 ξεχωρίζει στο εμπρός μέρος για τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, για τα μεγαλύτερα εμπρός «νεφρά», για τα διαφορετικά καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών (μοιάζουν αν όχι είναι ίδια με εκείνα των Μ3) καθώς και για τα νέα LED φώτα. Στο πίσω μέρος του οχήματος οι αλλαγές αφορούν τα φώτα, καθώς και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Στο εσωτερικό τώρα, οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στα δερμάτινα μπάκετ εμπρός καθίσματα, στο κόκκινο μπουτόν της εκκίνησης του κινητήρα καθώς και στους καλαίσθητους διακόπτες μέσω των οποίων ο τυχερός οδηγός μπορεί να ρυθμίσει όπως εκείνος θέλει τη λειτουργία του DCT (αυτόματου) κιβωτίου καθώς και μια σειρά άλλων παραμέτρων με τη βοήθεια του γνωστού πλέον συστήματος M Drive.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο