Νέα BMW Σειρά 1: Κύριοι….ξεχάστε τη πίσω κίνηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της νέας Σειράς 1 που θα παρουσιαστεί μέσα στο 2019. Σε εμπορικό επίπεδο θα αντιπαρατεθεί με τα Audi A3 και Mercedes A-Class. Σε σχέση με το παρελθόν, σημείο αναφοράς για τον «άσσο» των Βαυαρών είναι το γεγονός ότι η κίνηση θα μεταδίδεται για πρώτη φορά στους εμπρός τροχούς!

Νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα

Η νέα Σειρά 1 βασίζεται στο αρθρωτό δάπεδο FAAR, το οποίο αποτελεί τη φυσική εξέλιξη του γνωστού UKL. Με την επιλογή της προσθιοκίνητης αυτής πλατφόρμας στόχος της BMW ήταν η δημιουργία ενός μοντέλου με επαρκείς χώρους στο εσωτερικό, το οποίο θα είναι ικανό να «δεχτεί» στο μέλλον τεχνολογίες που σχετίζονται άμεσα με την ηλεκτροκίνηση.

Η προσθιοκίνητη Σειρά 1 θα έχει και μειωμένο κόστος παραγωγής κατά 660 ευρώ ανά αυτοκίνητο.

Περαιτέρω εξοικονόμηση θα γίνει και με την ανταλλαγή ανταλλακτικών με άλλα μοντέλα της BMW και της MINI. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτόνομων συστημάτων κίνησης.

Τεχνολογία από το i3

Η νέα Σειρά 1 γίνεται το πρώτο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης που επωφελείται από την τεχνολογία ARB (Συνεχής Έλεγχος Ολίσθησης Τροχών). Η τεχνολογία ARB, που προέρχεται από το i3s, διαθέτει σύστημα ελέγχου ολίσθησης τοποθετημένο απευθείας στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα αντί της μονάδας ελέγχου της λειτουργίας DSC (Dynamic Stability Control). Λόγω της άμεσης μεταφοράς σημάτων οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός αισθάνεται την επέμβαση 10 φορές ταχύτερα. Σε συνεργασία με το DSC, μειώνεται σημαντικά η υποστροφή που εμφανίζουν τα προσθιοκίνητα οχήματα κατά την επιτάχυνση.

Εσωτερικό

Προς το παρόν, δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα πληροφορίες ή φωτογραφίες του εσωτερικού της νέας Σειράς  1. Παρόλα αυτά το νέο μοντέλο θα προσφέρει περισσότερους χώρους για τους επιβάτες, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, και θα έχει μειωμένο βάρος( ο χώρος αποσκευών έχει αυξηθεί κατά 20 λίτρα σε σχέση με τη σημερινή γενιά, φτάνοντας πλέον τα 380 λίτρα).

Κινητήρες

Κάτω από το καπό της νέου άσου θα συναντάμε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Στην έκδοση 118i θα φορά τον τρικύλινδρο 1,5lt  απόδοσης 140 ίππων,  η 1,20lt  φορά τον γνωστό 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο απόδοσης 190 ίππων ,η 125i φορά τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 225 ίππων με 310 Nm ροπής, ενώ η 130i θα αποδίδει 265 άλογα με 380 Nm ροπής.

Η M135i xDrive γίνεται η έκδοση με τον δυνατότερο τετρακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ η BMW. Πρόκειται για έναν 2,0-λιτρο TwinPower Turbo απόδοσης 306 ίππων.

Από πλευράς πετρελαιοκινήτων η 118d θα φορά τον 2,0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 150 ίππων, η 120d θα αποδίδει 190 άλογα από τον ίδιο κινητήρα, ενώ η M135dX θα αποδίδει 230 άλογα με 50,0 Nm ροπής. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο