Μια HIIT προπόνηση…για σας που δεν έχετε χρόνο για το γυμναστήριο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η HIIT ή αλλιώς υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση είναι η νέα τάση, που αρέσει πολύ και χαρίζει γρήγορα αποτελέσματα χωρίς να χρειάζεται να “σπαταλάτε” άπειρες ώρες στο γυμναστήριο

Η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης εναλλάσσει υψηλής έντασης ασκήσεις με περιόδους ανάπαυσης ή δραστηριότητας σε χαμηλότερη ένταση. Η διαλειμματική προπόνηση χρησιμοποιεί τα δύο ενεργειακά συστήματα του σώματος: το αερόβιο και το αναερόβιο.

Το αερόβιο σύστημα είναι αυτό που μας επιτρέπει να περπατάμε ή να τρέχουμε για μεγάλες αποστάσεις και να χρησιμοποιούμε οξυγόνο για να μετατρέψουμε τους υδατάνθρακες σε όλο το σώμα σε ενέργεια. Το αναερόβιο σύστημα, από την άλλη πλευρά, αντλεί ενέργεια από τους υδατάνθρακες που αποθηκεύονται στους μυς για σύντομες εκρήξεις δραστηριότητας όπως το σπριντ, το άλμα ή η ανύψωση βαρών.

Αυτό μας επιτρέπει να δουλεύουμε περισσότερο σε μικρότερο χρονικό διάστημα και είναι πολύ πιο άνετο από το να «ξοδεύουμε» ολόκληρο το workout σε υψηλή ένταση. Το κλειδί είναι να δημιουργήσουμε workouts που ταιριάζουν σε αυτό που μπορούμε και θέλουμε από τις προπονήσεις μας, δηλαδή προσαρμοσμένα στις ανάγκες μας.

Η προπόνηση που σας προτείνουμε…

Στο διάδρομο ή στο ποδήλατο:

5 λεπτά ζέσταμα (χαμηλή /μέτρια ένταση) ταχύτητα 5-7 km/h για το διάδρομο ~ 70-90 RPM για ποδήλατο

30 δευτερόλεπτα υψηλής έντασης (τρέχουμε ή ποδηλατούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε)

4 λεπτά χαμηλής έντασης ταχύτητα 4-7 km/h για το διάδρομο ~ 60-80 RPM για ποδήλατο

-Επαναλαμβάνουμε για 10 φορές τα δυο παραπάνω στάδια (δηλαδή τα 30΄΄υψηλής έντασης- 4΄ χαμηλής έντασης)

5 λεπτά αποθεραπεία (χαμηλή ένταση – με ταχύτητα 3-5 km/h για το διάδρομο ~80-60 RPM για το ποδήλατο)

Διατάσεις

Οφέλη από την διαλειμματική προπόνηση : Αυξημένη αντοχή- Ταχύτερη και πιο αποτελεσματική προπόνηση- Μειωμένος κίνδυνος τραυματισμού – Απώλεια βάρους

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο