Μη το σκέφτεσαι. Αυτές είναι οι 5 τροφές που πρέπει να τρως κάθε μέρα!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η εξέλιξη της υγιεινής διατροφής “διαπερνά” το σύγχρονο τρόπο ζωής εκατομμυρίων ανθρώπων φέρνοντας μεγάλη ποικιλία στις επιλογές που μπορείς να βάλεις στο πιάτο σου για να παραμείνεις υγιής. Όμως, ορισμένες κατηγορίες τροφών πρέπει να τις έχεις οπωσδήποτε στο καθημερινό διατροφολόγιο σου.

Ξηροί καρποί

Τα καρύδια και τα αμύγδαλα φυσικά παραμένουν στις πρώτες θέσεις, αλλά η γκάμα των ξηρών καρπών έχει εμπλουτιστεί πλέον και με άλλα, όπως τα brazilian nuts ή όποιο άλλο είδος καρπού είναι ανάλατος. Πηγή Ω3 λιπαρών, πρωτεΐνης, σεληνίου, συμβάλλουν στην προστασία της καρδιάς, τη γονιμότητα, τη νεότητα του δέρματος και την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά-Φρούτα

Δίπλα στο σπανάκι και το μαρούλι, μπορείς να τοποθετήσεις πλέον τη ρόκα, τη λόλα και το kale. Ειδικά το πρώτο και το τελευταίο, όπως και τα λαχανάκια Βρυξελλών ενισχύουν τον οργανισμό με Βιταμίνη Β που αποτελεί ασπίδα για όλο τον οργανισμό, Β- καροτίνη για μάτια και δέρμα και φυσικά σίδηρο.

Φρούτα πρέπει να τρως φρούτα καθημερινά κι όχι μόνο μία φορά. Η μπανάνα ταιριάζει με γιαούρτι ή και γάλα στο πρωινό. Το μήλο θα σου κόψει την πείνα σαν σνακ, ο χυμός πορτοκαλιού θα σε τονώσει, τα μούρα θα μπουν στη σαλάτα . Φρόντισε ώστε να τρως όσο το δυνατόν πιο διαφορετικά χρώματα ώστε να παίρνεις όσο το δυνατόν περισσότερες βιταμίνες .

Γιαούρτι

Το αληθινό γιαούρτι κι όχι το επιδόρπιο- είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Τα προ βιοτικά του, τα οποία βρίσκεις κυρίως στο περίφημο πρόβειο γιαούρτι (αυτό με την πέτσα) ενισχύουν το ανοσοποιητικό και το πεπτικό σύστημα. Είναι άριστη πηγή πρωτεΐνης και φυσικά ασβεστίου.

Ελαιόλαδο

Άλλο ένα μέλος της μεσογειακής διατροφής, το οποίο φημίζεται για τα οφέλη του και επιβάλλεται να το συμπεριλάβεις καθημερινά στα γεύματά σου. Ειδικά το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, είναι καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών και οι πολυφαινόλες του έχουν συνδεθεί με την αποφυγή πολλών χρόνιων ασθενειών. Επίσης έχει ρόλο στην απορρόφηση μέρους πολύτιμων συστατικών από τις τροφές.

Βρώμη

Η αξία της βρώμης έχει επιβεβαιωθεί επανειλημμένα από έρευνες και μελέτες ( τελευταία έρευνα του πανεπιστημίου του Harvard ανέδειξε πως το πρωινό με βρώμη είναι εκείνο με τη μέγιστη αντικαρκινική δράση). Η βρώμη τρώγεται με γάλα, αλλά μπορείς να φτιάξεις μπισκότα, μπάρες ακόμα και μπιφτέκια. Εξαιρετική πηγή φυτικών ινών που ρίχνει τη χοληστερόλη αλλά και το λίπος από την κοιλιά.

 

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο