Με πέντε λεπτά καθημερινά…. θα πείτε αντίο στα κιλά.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε, αν δεν έχετε αρχίσει ήδη  τις προπονήσεις υψηλής έντασης (HIIT), με ασκήσεις που διαρκούν μόλις πέντε λεπτά.

Μπορεί να θέλετε να αυξήσετε τη δύναμη σας, να χάσετε βάρος, να βελτιώσετε την ευκαμψία ή να ενισχύσετε το μυϊκό σύστημα. Όποιοι κι αν είναι οι στόχοι σας, τα περισσότερα προγράμματα γυμναστικής μπορούν να σας βοηθήσουν να τα προσεγγίσετε, αρκεί να τηρείτε κάποιο αντίστοιχο πρόγραμμα γυμναστικής στοχευμένα.

Η διάρθρωση του προγράμματος που σας προτείνουμε έχει ως εξής:

Άσκηση για 20 δευτερόλεπτα. Μπορείτε να κάνετε σχεδόν κάθε άσκηση που σας αρέσει και θέλετε.  Όπως κάμψεις, burpees, squat ή οποιαδήποτε άλλη άσκηση που λειτουργεί με μεγάλες μυικές ομάδες.

Αερόβια άσκηση ή ξεκούραση για 10 δευτερόλεπτα.

Ολοκληρώστε 10 γύρους (30″) και είστε super.

Πιο αναλυτικά για να πετύχετε τον στόχο των πέντε λεπτών βάλτε στο πρόγραμμα σας ροκανίσματα, push ups,squat , push ups με αναπηδήσεις, δυναμικές εκτάσεις, επιτόπιο τροχάδην ,σανίδες.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Οι αρχάριοι πρέπει να συμβουλεύονται πάντα έναν ειδικό.

-Οι προχωρημένοι μπορούν μα εκτελέσουν το πρόγραμμα ξεκινώντας από το επιτόπιο τροχάδην.

-Όσοι έχουν προβλήματα με τη μέση η/και τα γόνατα καλό είναι να συμβουλευτούν ένα Γυμναστή η το Γιατρό τους.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο