Μένουμε σπίτι: Πέντε υγιεινές ιδέες για να τρως το βράδυ χωρίς να παχαίνεις!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ξέρουμε ότι οι βραδιές της καραντίνας φαντάζουν πιο υποφερτές αγκαλιά με μια σακούλα πατατάκια, αλλά αξίζει να υιοθετήσετε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες

Ωστόσο, δεν πρέπει να δαιμονοποιούμε το βραδινό, αφού είναι ένα από τα απαραίτητα γεύματα της ημέρας και δεν οδηγεί σε επιπλέον βάρος, αρκεί να προσέχετε την ποιότητα και την ποσότητα των τροφών που καταναλώνετε.

Βρώμη– Ποιος είπε ότι είναι μόνο για πρωινό; Ένα μπολ με ζεστή βρώμη είναι ιδανικό για να χαλαρώσετε και να χορτάσετε. Βράστε λίγο γάλα, προσθέστε μερικά αποξηραμένα φρούτα και η βρώμη σας είναι έτοιμη. Σε διαφορετική περίπτωση περιοριστείτε σε ένα φλιτζάνι γάλα με δημητριακά!

Σπιτικό ποπ κορν– Προσέξτε ώστε να χρησιμοποιήσετε ελάχιστο λάδι και αλάτι ώστε να τα απολαύσετε, χωρίς τύψεις, βλέποντας την αγαπημένη σας ταινία.

Τοστ με δύο φέτες γαλοπούλας

Γιαούρτι με φράουλες- Κόψτε μερικές φράουλες και ρίξτε τις στο γιαούρτι σας για ένα υγιεινό σνακ.

Σαλάτα με τόνο- Κόψτε λίγο μαρούλι, φρέσκο κρεμμυδάκι,δυο τοματίνια, προσθέστε κονσερβοποιημένο τόνο, λίγο ελαιόλαδο και λεμόνι και ορίστε το βραδινό σας

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο