Κουρκουμάς: Η ποσότητα κάνει τη διαφορά…

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η ποσότητα κάνει τη διαφορά…και στο Κουρκουμά. Ο κουρκουμάς βρίσκεται τελευταία στο προσκήνιο.Παρόλα αυτά για να έχουμε τα οφέλη από την κατανάλωση του μπαχαρικού πρέπει να ξέρουμε ποια είναι η ιδανική ποσότητα κατανάλωσης.

Χαρακτηρίστηκε ως υπέρ-τροφή και η δημοτικότητά του έχει πάρει την ανιούσα. Αυτό το αρχαίο μπαχαρικό «προχώρησε» πολύ παραπέρα από τα κλασικά Ινδικά κάρυ και τώρα πια μπορεί να το βρει κανείς σχεδόν παντού, σε σούπες, smoothies μέχρι και σε τσάι ή καφέ.

Πιο συγκεκριμένα, ο κουρκουμάς επαινείται για τις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι 400 έως 500 mg (κουρκουμίνη) – η δραστική ουσία που δίνει στο μπαχαρικό την κίτρινη όψη – μπορεί να σας δώσει ανακούφιση από τον πόνο παρόμοια με τη λήψη 2.000 mg Παρακεταμόλης (φάρμακο γνωστό για τις παυσίπονες ιδιότητές του), σύμφωνα με τον Brian St. Pierre, MS, RD, CSCS, διευθυντή της διατροφικής απόδοσης του Precision Nutrition.

Επιπλέον, μια γερμανική μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση κουρκουμίνης μπορεί να φανεί χρήσιμη στην πρόληψη του καρκίνου του προστάτη, του συνηθέστερου καρκίνου στους άνδρες, σύμφωνα με την Αμερικανική Εταιρεία Καρκίνου. Άλλες μελέτες έχουν διαπιστώσει ότι ο κουρκουμάς μπορεί επίσης να αποτρέψει από καρδιακή νόσο, άλλες μορφές καρκίνου, ακόμη και να σκοτώσει βακτήρια ή ιούς, σύμφωνα με το Πανεπιστήμιο του Maryland Medical Center.

Ακούγεται υπέροχο, αλλά προτού ενθουσιαστείτε, θα πρέπει να δώσετε προσοχή στα «ψιλά» γράμματα. Οι μελέτες λοιπόν, που δείχνουν τα εκπληκτικά οφέλη για την υγεία του κουρκουμά, βασίζονται κυρίως στην κατανάλωση συμπυκνωμένης  κουρκουμίνης, που σημαίνει πολύ περισσότερο από ότι θα παίρνατε πασπαλίζοντας τη σαλάτα σας ή προσθέτοντας στο ποτό σας, το μπαχαρικό. Για να το κάνουμε αντιληπτό, η κουρκουμίνη αντιπροσωπεύει μόνο κατά μέσο όρο το 3% του βάρους των 5 mg ξηρού καθαρού κουρκουμά, σύμφωνα με τη μελέτη του 2006 που δημοσιεύτηκε στη Nutrition and Cancer.
Ο Keri Gans, R.D., συγγραφέας της The Small Change Diet, αναφέρει χαρακτηριστικά “Λατρεύω το ότι οι άνθρωποι θέλουν να δοκιμάσουν νέα μπαχαρικά, αλλά θα πρέπει να καταναλώνουν «τόνους» κουρκουμά. Η έρευνα έχει γίνει σε συμπυκνωμένες δόσεις και κανείς από εμάς δεν καταναλώνει με αυτόν τον τρόπο το μπαχαρικό. “

 

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο