Καλές πρωινές συνήθειες για να ξεκινήσεις τη μέρα σου χωρίς άγχος

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δυσκολεύεσαι να σηκωθείς από το κρεβάτι το πρωί; Και όταν το κάνεις, τελικά, καταλήγεις να χαζεύεις σε Facebook και Instagram, ή να διαβάζεις τα emails σου – και ενδεχομένως να εκνευρίζεσαι; Καθιέρωσε μερικές καλές πρωινές συνήθειες –10 λεπτά από το χρόνο σου και θα ξεκινάς τη κάθε μέρα σου με πιο θετική διάθεση!

Τεντώσου

Μερικές πρωινές διατάσεις yoga ξυπνάνε αργά και όμορφα το μυαλό σου και ζεσταίνουν το σώμα σου. Ωστόσο, δεν αγαπάνε όλοι τη yoga και αν ανήκεις σε αυτή την ομάδα, μπορείς απλά να κάνεις μία διαφορετική 10λεπτη ρουτίνα διατάσεων. Όταν ξυπνήσεις, πιες το νερό σου και τέντωσε το σώμα σου. Οι πρωινές διατάσεις μπορεί να βελτιώσουν τη στάση του σώματος, να ανακουφίσουν πόνους και ενοχλήσεις, βελτιώνουν το κυκλοφορικό και σε βοηθάνε να ξεκινήσεις τη μέρα σου με μεγαλύτερη ενεργητικότητα.

Διαλογίσου

Μια ρουτίνα διαλογισμού που σε βοηθάει να εστιάσεις στη χαλαρή αναπνοή και την ενσυναίσθηση είναι ένας εκπληκτικός τρόπος να ξεκινήσεις τη μέρα σου. Είναι μια απίστευτα ωφέλιμη καθημερινή πρακτική και υπάρχουν δεκάδες τρόποι διαλογισμού, π.χ. σε apps.-δοκίμασέ το.

Ενυδατώσου

Όλοι γνωρίζουμε πόσο καλό για την υγεία σου είναι να πίνεις νερό, σύμφωνα όμως με τον δρ David Duizer ένα ποτήρι νερό μόλις ξυπνήσεις το πρωί είναι απίστευτα ευεργετικό. «Αν δεν ξεκινήσεις με επαρκή πρόσληψη νερού το πρωί, είναι πιθανό να παραμείνεις αφυδατωμένoς για το υπόλοιπο της ημέρας. Η ενυδάτωση σε βοηθάει να διατηρείς διανοητική καθαρότητα, ενεργητικότητα και καλή διάθεση».

Φάε πρωινό

Όλοι το ξέρουν πως το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας .Μην τρως ένα τοστ καθώς ετοιμάζεσαι ή στο δρόμο. Φτιάξε ένα αβγό…αν αγαπάς τον καφέ, αφιέρωσε το χρόνο να φτιάξεις ένα φλιτζάνι καλής ποιότητας καφέ και απόλαυσέ τον. Δώσε την προσοχή σου σε αυτά που τρως και πίνεις. Μην απαντάς σε email ,μη μπαίνεις στο Facebook, απλά απόλαυσε το πρωινό σου!

Ξύπνα νωρίς

Όταν θα έχεις πια βάλει για αρκετό καιρό στη ζωή σου μια πρωινή ρουτίνα μπορεί να ανακαλύψεις πως σου είναι πιο εύκολο να ξυπνάς πλέον νωρίς το πρωί.

Τακτοποίησε

Πέρνα τα 10 πρώτα λεπτά μετά που θα ξυπνήσεις κάνοντας δυναμική ταχτοποίηση. Στρώσε το κρεβάτι σου, κρέμασε ή δίπλωσε τα ρούχα σου που γυροφέρνουν, ξεκαθάρισε τη στοίβα με τα περιοδικά.Κάνε μια διαφορετική δουλειά κάθε πρωί..Επικεντρώσου στο να ολοκληρώσεις τη δουλειά που κάνεις .Έτσι θα ξεκινήσεις τη μέρα σου σε ένα πιο τακτικό σκηνικό και αυτό θα σε βοηθήσει να νιώσεις ότι έχεις επιτύχει με το καλημέρα κάτι θετικό.

Ξεκίνα μια ρουτίνα

Όποια πρωινή ρουτίνα κι αν αποφασίσεις να υιοθετήσεις, κάνε τη συνήθεια. Κάνε την κάθε μέρα – στο τέλος θα την επαναλαμβάνεις από συνήθεια χωρίς καν να το σκέφτεσαι-Τότε θα γίνει ένα ανακουφιστικό και χαλαρωτικό κομμάτι της ζωής σου (δεν μιλάμε φυσικά για το κινητό  η το τάμπλετ).

Γράψε

Οι δημιουργοί του Five Minute Journal, ενός κενού ημερολογίου που σε συμβουλεύει να ξεκινάς κάθε μέρα καταγράφοντας τρία πράγματα για τα οποία είσαι ευγνώμων, πιστεύουν πως η «ευγνωμοσύνη είναι το αντίθετο της κατάθλιψης και του άγχους. Είναι η συνειδητή εμπειρία της εκτίμησης των δώρων που έχουμε στη ζωή μας και τα αποτελέσματα είναι απτά». Γράφοντας αυτά για τα οποία είσαι ευγνώμων μόλις ξυπνήσεις το πρωί, σκέφτεσαι όλα τα θετικά που υπάρχουν στη ζωή σου.

 

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο