Θα βγεις για ποτάκι; Σου έχουμε τις καλύτερες τροφές για να μη γίνεις “κομμάτια”

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η κατανάλωση αλκοόλ με άδειο στομάχι πρέπει να αποφεύγεται για να μην καταλήξουμε σαν πρωταγωνιστές του «The Hangover».

Βάλτε λοιπόν στην άκρη τα πατατάκια, τους ξηρούς καρπούς και τα διάφορα αλλαντικά και επικεντρωθείτε στις τροφές που αν προηγηθούν της βραδινής σας εξόδου το hangover δεν θα είναι στο πλάνο σας.

  • Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
    Είναι μια εξαιρετική επιλογή για σνακ πριν από την έξοδό μας για ποτό..
  • Γάλα
    Οι ειδικοί συνιστούν ένα ποτήρι γάλα να προηγείται της κατανάλωσης αλκοόλ γιατί επιβραδύνει την απορρόφησή του πράγμα που συνεπάγεται και μικρότερη παραγωγή της τοξικής ουσίας ακεταλδεΰδης στο σώμα.
  • Λάδι
    Οι Ρωμαίοι προκειμένου να αποφύγουν τη μέθη, έπιναν ένα μικρό ποτήρι ελαιόλαδο πριν από το ποτό. Εσείς αρκεστείτε σε μια κουταλιά της σούπας λάδι, τουλάχιστον μία ώρα προτού καταναλώσετε αλκοόλ.
  • Αλμυρό τυρί
    Τα λιπαρά του τυριού επιβραδύνουν τη διαδικασία κένωσης του στομάχου, συνεπώς καθυστερεί και η απορρόφηση του αλκοόλ.
  • Ζυμαρικά
    Το αλκοόλ αλλάζει τα επίπεδα γλυκογόνου στο σώμα το οποίο αποτελεί την αποθηκευτική μορφή της γλυκόζης – συνεπώς ενέργειας – στο συκώτι και τους μυς. Οι υδατάνθρακες που περιέχουν τα ζυμαρικά βοηθούν το σώμα να διατηρήσει την ποσότητα του παραγόμενου γλυκογόνου σε ικανοποιητικά επίπεδα «γεμίζοντας» παράλληλα και το στομάχι.
  • Κοτόπουλο
    Ο οργανισμός χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να χωνέψει τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, κάτι που επιβραδύνει και την ταχύτητα απορρόφησης του αλκοόλ. Φτιάξτε λοιπόν ένα περιποιημένο σάντουιτς με κοτόπουλο και έχετε επί τόπου μια μίξη πρωτεϊνών και υδατανθράκων επαρκή για να κρατήσετε το ενδεχόμενο μέθης εκτός. Αν ωστόσο θέλετε κάτι λίγο πιο χορταστικό και εξίσου γρήγορο, ένα σπιτικό club sandwich με κοτόπουλο και αβοκάντο είναι  ό,τι πρέπει.
  • Κινόα
    Η υψηλή της περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες λειτουργεί καταλυτικά στην επιβράδυνση της κένωσης του στομάχου. Οπότε μια ελαφριά σαλάτα με βάση την κινόα είναι μια ακόμα χορταστική και παράλληλα υγιεινή λύση για γεύμα πριν από τη βραδινή έξοδο για ποτό.

Βέβαια, για να λειτουργήσουν όλα τα παραπάνω αποφύγετε την ανάμειξη διαφορετικών τύπων ποτού και αναψυκτικών και την κατανάλωση υπερβολικής ποσότητας αλκοόλ.

Απολαύστε υπεύθυνα

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο