Η νέα Maserati MC20 θα στοιχειώνει τα όνειρα σου..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Maserati μας αποκάλυψε σήμερα, τη νέα MC20, ένα σπορ κουπέ μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς και 3λιτρο κινητήρα απόδοσης 630 ίππων εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος.

Πρόκειται για το πρώτο νέο μοντέλο της Maserati εδώ και πέντε χρόνια. Παράλληλα, η νέα MC20- όπου «MC» ίσον «Maserati Corse», είναι το πρώτο supercar των Ιταλών μετά την MC12, που λανσαρίστηκε το 2004.

H νέα MC20 είναι το πρώτο supercar της Maserati μετά την MC12, που λανσαρίστηκε το 2004.Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε στη Modena και σύμφωνα με την εταιρεία έχει γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε στο μέλλον να είναι εφικτή η δημιουργία εκδόσεων με ανοιχτή οροφή. Ετσι, ύστερα από εκτεταμένες δοκιμές στο αεροδυναμικό τούνελ της Dallara , η νέα MC20 αποδεικνύεται εξαιρετική στον εν λόγω τομέα – σύμφωνα με την Maserati ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι κάτω από την τιμή 0,38.

Από πλευράς μεγέθους, η νέα Maserati MC20 έχει μήκος 4.669 χλστ. Την ίδια στιγμή το ύψος της περιορίζεται στα σχεδόν 1,2 μ., το πλάτος στα 1.965 χλστ. Η Maserati έχει προβλέψει για τη νέα MC20 με τις χαρακτηριστικές πόρτες δύο χώρους αποθήκευσης αποσκευών, έναν εμπρός και έναν πίσω, χωρητικότητας 150 λίτρων συνολικά.

Αρμόδιοι για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την εξέλιξη του κινητήρα της νέας  MC20 είναι το Innovation Lab, η Maserati Corse, αλλά και το Engine Hub της ιταλικής εταιρείας.

Το σπορ κουπέ των Ιταλών υιοθετεί μια διάταξη στην ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με 6πίστονες και 4πιστονες δαγκάνες καθώς και τροχούς με διαστάσεις 245/35 και 305/30 με 20άρες ζάντες.

Ο κινητήρας  διαθέτει τεχνολογία δανεισμένη από την F1, 6 κυλίνδρους σε διάταξη V με  χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Έτσι, ο νέος twin-turbo κινητήρας της Maserati αποδίδει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 730 Nm από τις 3.000 σ.α.λ. έως και τις 5.000 σ.α.λ.

Η σχέση συμπίεσης του Nettuno όπως επισήμως ονομάζεται ο νέος V6 των Ιταλών, έχει οριστεί στην αναλογία 11:1. Από εκεί και πέρα, το σύστημα έμμεσου και άμεσου ψεκασμού λειτουργεί με πίεση τροφοδοσίας που φτάνει έως και τα 350 bar.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κινητήρας της νέας MC20, ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις, ζυγίζει λιγότερο από 220 κιλά. Φυσικά, ο νέος V6 με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων και τους 2ΕΕΚ σε κάθε πλευρά, πληροί την ευρωπαϊκή νόρμα Euro 6d.

Ο κινητήρας της Maserati είναι σε θέση να εξασφαλίσει στη νέα MC20 επιτάχυνση 0-100 και 0-200 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 2,9 και 8,8 δλ. αντίστοιχα, καθώς και τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Maserati η μέση πιστοποιημένη κατανάλωση καυσίμου του κινητήρα είναι τα 11,6 λιτ./100 χλμ.

Η 2θέσια καμπίνα του αυτοκινήτου –το οποίο θα κατασκευάζεται στο  εργοστάσιο Viale Ciro Menotti της Maserati στη Modena- υιοθετεί έναν μινιμαλ σχεδιασμό ώστε ο οδηγός να παραμένει προσηλωμένος στην οδηγική απόλαυση!

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε προδιαθέτει “πολεμικά” χωρίς φυσικά να λείπουν τα σύγχρονα καλούδια όπως ο φουλ ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10 ιντσών και η αντίστοιχου μεγέθους οθόνη του συστήματος διασύνδεσης και επικοινωνίας. Η κεντρική κονσόλα καλύπτεται από ανθρακονήματα και διαθέτει μόνο τα απαραίτητα: τον επιλογέα των προγραμμάτων οδήγησης, μια ασύρματη θέση για φόρτιση smartphone καθώς και μερικούς περιφερειακούς διακόπτες.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο