Είσαι βίγκαν; Κάνεις αποτοξίνωση; Αυτές είναι οι συμπληρωματικές πρωτεΐνες που χρειάζεσαι.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Είσαι vegan; Το έριξες στη αποτοξίνωση ένα από τα σημαντικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται προσοχή ώστε να λαμβάνονται σε επαρκή ποσότητα, χωρίς να δημιουργούνται θρεπτικές ελλείψεις, είναι οι πρωτεΐνες και πιο συγκεκριμένα, τα αμινοξέα, τα δομικά στοιχεία των πρωτεϊνών.

Υπάρχουν διάφορα αμινοξέα. Εννιά από αυτά θεωρούνται απαραίτητα για τον οργανισμό.Οι πρωτεΐνες που προέρχονται από ζωικά τρόφιμα περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, και έτσι ονομάζονται πλήρεις πρωτεΐνες.

Επίσης, η επαρκής ποσότητα πρωτεϊνών στα γεύματα συμβάλλει στην εξισορρόπηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα με την παρεμπόδιση των αιχμών της ινσουλίνης (εκείνων που βρίσκονται πίσω από τις τεράστιες πτώσεις ενέργειας και την έντονη επιθυμία για ζάχαρη).

Η πρωτεΐνη επιφέρει επίσης το αίσθημα κορεσμού, που σημαίνει ότι σε κρατά χορτάτο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Αν δε θέλεις να τρως περισσότερο κρέας ή να πίνεις πρωτεϊνικά ροφήματα κάθε ημέρα, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσλάβεις την πρωτεΐνη που χρειάζεσαι. Τα δημητριακά με τα όσπρια φτιάχνουν συμπληρωματικές πρωτεΐνες, γιατί συνδυάζοντας τα λαμβάνεις όλα τα απαραίτητα αμινοξέα. Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι, επίσης συνθέτουν με τα όσπρια συμπληρωματικές πρωτεΐνες.

Προσοχή, δεν είναι απαραίτητο να καταναλώνεις συμπληρωματικές πρωτεΐνες σε κάθε γεύμα. Αν υπάρχει μία ποικιλία από πρωτεΐνες μέσα στην καθημερινή σου διατροφή, μπορείς να λάβεις επαρκή ποσότητα από κάθε αμινοξύ.

Προτάσεις με συμπληρωματικές πρωτεΐνες

1 φλιτζάνι μαγειρεμένη βρώμη + 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο = 12 γραμ πρωτεΐνης

Μισό φλιτζάνι φακές + 1 φλιτζάνι βρασμένο μπρόκολο = 12 γραμ πρωτεΐνης

1 φλιτζάνι μαγειρεμένο φαγόπυρο + 30gr αμύγδαλα = 11 γραμμάρια πρωτεϊνης

2 φέτες ψωμί σίκαλης + 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο = 15 γραμ πρωτεΐνης

½ φλιτζάνι μαγειρεμένες φακές + 1 φλιτζάνι μαγειρεμένη κινόα = 17 γραμ πρωτεΐνης

1 φλιτζάνι μαγειρεμένη κινόα + ½ φλιτζάνι μαγειρεμένα μαύρα φασόλια = 16 γραμμάρια πρωτεΐνης

 

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο