Δυνατή κόντρα: Civic Type R- Mini GP- i30 N- Focus ST

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο βασιλιάς της κατηγορίας (Honda Civic Type R) αντιμετωπίζει τους τρεις «σφετεριστές του θρόνου» σε κόντρα επιτάχυνσης και φρεναρίσματος.

Η κόντρα δεν είναι τόσο εύκολη για το Civic Type R μιας και δύο από τα μοντέλα είναι βελτιωμένα.

Συγκεκριμένα το Civic Type R είναι απολύτως εργοστασιακό με τον 2.0 λτ. VTEC Turbo κινητήρα των 320 ίππων και 400 Nm ροπής, όπως και το ελαφρύτερο όλων MINI John Cooper Works GP με το 2λιτρο μοτέρ των 306 ίππων και 450 Nm ροπής.

Το Mini έχει εξαρχής ξεκάθαρο προβάδισμα στην επιτάχυνση, αφού ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και εξοπλίζεται με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, έναντι 5,7 δλ. του Civic Type R.

Περνώντας στο Hyundai i30 N Performance με τον 2.0 T-GDi, κανονικά έχει 275 ίππους και 353 Nm ροπής (0-100 σε 6,1 δλ.). Ωστόσο, το συγκεκριμένο με πρόγραμμα και φίλτρο έχει ανέβει στους 325 ίππους και 550 Nm ροπής. Όμως είναι το βαρύτερο όλων με 1.429 κιλά.

Το Ford Focus ST με τον 2.3 λτ. EcoBoost αποδίδει 280 ίππους και 440 Nm ροπής, επιταχύνοντας στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. Με τη βελτίωση της Mountune έχει φτάσει τους 330 ίππους και τα 515 Nm ροπής.

Η κόντρα περιλαμβάνει επιτάχυνση στο 400άρι, επιταχύνσεις εν κινήσει και φρενάρισμα.

Οι ανατροπές δεν λείπουν, όπως θα παρακολουθήσετε στο βίντεο από το carwow:

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο