Δεν θέλει κόπο…θέλει τρόπο. Μικρά tips για να μην τραυματιστείτε όταν γυμνάζεστε!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Είναι πολύ καλό να ξεπερνάτε τον εαυτό σας και να κρατάτε τις προπονήσεις σας σε υψηλό επίπεδο. Σημαντικό, όμως, είναι να λαμβάνετε μέτρα για να αποφύγετε τυχόν τραυματισμούς εάν είστε νέοι στην γυμναστική ή ακόμη κι αν είστε έμπειροι.

Αυτό συχνά σημαίνει προσαρμογή της άσκησης στο τρέχον επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης και των δυνατοτήτων σας. Για παράδειγμα, αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την ισορροπία σας, η κολύμβηση είναι ένας ασφαλέστερος τρόπος προπόνησης. Εάν έχετε πόνο στις αρθρώσεις από μια πάθηση όπως η αρθρίτιδα, αποφύγετε δραστηριότητες με μεγάλη ένταση και βάρη για να αποφύγετε την πίεση στις αρθρώσεις. Αν θέλετε να ακολουθήσετε μια τάξη γυμναστικής (γκρουπ) και έχετε προβλήματα με ορισμένες κινήσεις, μη διστάσετε να ζητήσετε από τον γυμναστή να σας βοηθήσει να τροποποιήσετε τις ασκήσεις.

Αν έχετε ιατρικό ιστορικό και θέλετε να ξεκινήσετε να ασκείστε, μιλήστε στο γιατρό σας σχετικά με τις ασφαλέστερες επιλογές για εσάς.

ΜΙΚΡΑ TIPS:

  • Πάντοτε να κάνετε ζέσταμα. Το περπάτημα ή το χαλαρό τρέξιμο αυξάνει την κυκλοφορία σας και πηγαίνει αίμα στους μύες σας, προετοιμάζοντας τους για πιο έντονη άσκηση σχεδόν κάθε τύπου.
  • Μη ξεκινήσετε γυμναστική με άδειο η γεμάτο στομάχι.
  • Για να αποφύγετε τραυματισμούς από την υπερβολική άσκηση διαφοροποιήστε την άσκηση σας από μέρα σε μέρα. Για παράδειγμα εναλλάσσετε μεταξύ βαδίσματος, χαλαρού περπατήματος και ποδηλάτου.
  • Μόνο όταν νιώσετε έτοιμοι αυξήστε βαθμιαία την προπόνηση σας (ένταση – διάρκεια). Μια αύξηση της τάξης του 5% είναι ασφαλής όσο προοδεύετε.
  • Μην ξεχάσετε να βεβαιωθείτε ότι ο εξοπλισμός σας και τα όργανα γυμναστικής που χρησιμοποιείτε είναι σε καλή κατάσταση .
  • Να φοράτε πάντα άνετα ρούχα και τα κατάλληλα αθλητικά(παπούτσια) .
  • Κάνετε πάντα ελαφριές διατάσεις.Μη κάνετε υπερβολές
  • Η κακή εκτέλεση των ασκήσεων θα σας οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα.
  • Παραλείψτε μια προπόνηση όταν δεν αισθάνεστε καλά ή είστε υπερβολικά κουρασμένοι. Μην προσπαθήσετε να επιστρέψετε ξαφνικά στο προηγούμενο επίπεδο σας.
  • Δεν είναι “αμαρτία” να συμβουλευτείτε ένα Γυμναστή.
Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο