Γνωρίστε το νέο κρουαζιερόπλοιο του 1 δισ. που δίνει «άλλο αέρα» στα ταξίδια!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Στο νέο κρουαζιερόπλοιο, Norwegian Bliss, οι επιβάτες μπορούν να οδηγήσουν κάρτ σε μια διώροφη διαδρομή, να ακούσουν μια μπάντα που παίζει Beatles μέσα σε ένα αντίγραφο του εμβληματικού Cavern Club του Λίβερπουλ ή να παίξουν με λέιζερ σε μια αίθουσα με θέμα το διάστημα.

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις δεκάδες επιλογές διασκέδασης στο πλοίο, το οποίο κόστισε 1 δισ. δολάρια για να κατασκευασθεί και θα ταξιδέψει στα νερά της Αλάσκας αυτό το καλοκαίρι και στην Καραϊβική το χειμώνα. Οι τιμές για ταξίδι μιας εβδομάδας, στην Αλάσκα, κυμαίνονται από $2.800 ανά ζευγάρι για εσωτερική καμπίνα και ξεπερνούν τις $11.000 για τις σουίτες της εταιρείας.

Οι μέρες που η κρουαζιέρα στη θάλασσα συνδεόταν με ένα μίνι καζίνο η με μια πισίνα παιδικών διαστάσεων πέρασαν ανεπιστρεπτί. Ο ανταγωνισμός μεταξύ της Norwegian Cruise Line Holdings., της Carnival, και της Royal Caribbean Cruises , οδήγησε στην κατασκευή όλο και πιο μεγάλων σκαφών με όλο και πιο ιδιαίτερες δραστηριότητες πάνω στο πλοίο.

Πλέον πληρώνεις για να διασκεδάσεις

Η Norwegian, η παλιότερη και μικρότερη από τις 3 εταιρείες, πήγε ένα βήμα πιο μπροστά το παραδοσιακό μοντέλο φαγητού στις κρουαζιέρες όταν πριν από 18 χρόνια, επέτρεψε στους ταξιδιώτες της να επιλέγουν ελεύθερα σε ποιο εστιατόριο θέλουν να φάνε.

Από τότε, έχει τροποποιήσει το μοντέλο αυτό προσθέτοντας εξειδικευμένα εστιατόρια που χρεώνουν κάτι τις παραπάνω όλους εκείνους που θέλουν να φάνε πχ ένα φιλέτο rib-eye  η/και και πουρέ πατάτας με λάδι τρούφας.Επίσης προσφέρει στους πλούσιους πελάτες, έναντι υψηλής τιμής, πρόσβαση σε τμήματα του πλοίου του που ονομάζονται Haven, με ξεχωριστές πισίνες, σπα και χώρους για φαγητό.

Για παράδειγμα τα καρτ στο Bliss κοστίζουν 10δολ. για 8 γύρους, ενώ τα λέιζερ είναι $5 για περίπου 10 λεπτά «γαλαξιακού πολέμου».

«Αυτό που προσπαθούν να κάνουν είναι να περιορίσουν τα πλήθη», εκτιμά ο Stewart Chiron, ο οποίος διαχειρίζεται το online ταξιδιωτικό site cruiseguy.com. Το κόστος «δεν πρόκειται να αποτρέψει κάποιον από το πάει. Μπορεί όμως να τον αποτρέψει από το να το κάνει 20 φορές» προσθέτει.

Η στρατηγική αυτού του τύπου αποδίδει υποστηρίζει η Norwegian, η οποία δήλωσε ότι τα έσοδα που προκύπτουν πάνω στα πλοία της κατέχουν την πρώτη θέση μεταξύ των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο