Βιταμίνες- Διαβάστε τι πρέπει να κάνετε για να μη τις χάνετε !

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι βιταμίνες αποτελούν βασικά συστατικά των τροφών και «απαραίτητα εργαλεία» για τις περισσότερες μεταβολικές λειτουργίες στο σώμα μας. Χωρίς αυτές δεν υπάρχει ζωή και μικρές ελλείψεις τους είναι ικανές να δημιουργήσουν προβλήματα.

Οι περισσότεροι ειδικοί συστήνουν την κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε βιταμίνες, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Ωστόσο, πολλές φορές ο τρόπος μαγειρέματος ,η προετοιμασία μιας σαλάτας, ενός χυμού ή ακόμα και ενός φρούτου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες.

Το γεγονός αυτό οφείλεται στο ότι πολλές από αυτές, όπως η βιταμίνη C, βιταμίνες συμπλέγματος Β, πολλά αντιοξειδωτικά, εμφανίζουν μεγάλη ευαισθησία στο φως, στη θέρμανση και στον αέρα, με αποτέλεσμα να καταστρέφονται πολύ εύκολα. Αν λοιπόν θέλετε να επωφεληθείτε στο μέγιστο από την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω σημεία.

-Προτιμάτε τα λαχανικά ωμά.

-Ψήσιμο στον ατμό αντί για βράσιμο των λαχανικών.

-Εφόσον σας αρέσουν τα βραστά -Μην αφήνετε τα λαχανικά να βράσουν  πολλή ώρα.

-Όταν καθαρίζετε ένα φρούτο, φάτε το αμέσως.

-Όταν στύβετε έναν χυμό, πιείτε τον αμέσως.

-Τα λαχανικά (είτε εντός- είτε εκτός ψυγείου), μην τους βγάζετε τη φλούδα και μην τα κόβετε σε  μικρότερα κομμάτια.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο