Βαθύ κάθισμα: Κάνε squats με τον σωστό τρόπο…

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Το “ταπεινό κάθισμα” είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις που υπάρχουν. Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

Στοχεύει στους γλουτούς, τους μηρούς και τον κορμό, καις πιο πολλές θερμίδες από τις περισσότερες ασκήσεις, ενώ ωφελεί και την υγεία σου. Τα καθίσματα μειώνουν επίσης τους τραυματισμούς, συμπληρώνουν την καρδιαγγειακή σου προπόνηση (π.χ. τρέξιμο ή ποδηλασία) και βελτιώνουν την ευλυγισία και την κινητικότητα σου.

      ΤΕΧΝΙΚΉ

  1. Ξεκίνα με τα πόδια ανοιχτά στο φάρδος των ώμων. Στρέψε τα δάχτυλα των ποδιών ελαφρώς προς τα έξω, περίπου 30 μοίρες.
  2. Κράτησε την πλάτη ίσια και τα γόνατα στην ευθεία των δαχτύλων –ποτέ πιο έξω– και στον ίδιο προσανατολισμό καθώς κατεβαίνεις.
  3. Βεβαιώσου πως φτάνεις όσο χαμηλά πρέπει – οι μηροί σου να είναι παράλληλοι με το πάτωμα. Σφίξε τους γλουτούς σου για να σπρώξεις το σώμα σου προς τα επάνω.
  4. Αν έχεις προβλήματα με τη μέση η τις αρθρώσεις σου συμβουλέψου έναν ειδικό.

Αλήθεια…. πόσα squats υπάρχουν;

Πιστεύεις πως υπάρχει μόνο ένα είδος καθισμάτων; Λάθος! Υπάρχουν το κάθισμα με βάρος, το βαθύ κάθισμα, το sumo και πολλά ακόμα – για την παρακάτω πρόκληση, όμως, κάνε την κλασική εκδοχή με το βάρος του σώματός σου, εστιάζοντας μόνο στην αύξηση των επαναλήψεων. Μη ξεχνάς πως ο καλύτερος τρόπος για να τελειοποιήσεις μια άσκηση είναι οι πολλές επαναλήψεις!

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο