Αυτό είναι το πιο γρήγορο τεστ που σου δείχνει πόσους υδατάνθρακες πρέπει να τρως!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Μια συνήθης τακτική που ακολουθούν όσοι ξεκινούν δίαιτα είναι να κόβουν τους υδατάνθρακες, όπως το ψωμί, τα μακαρόνια ,δημητριακά.

Ωστόσο, ο γενετιστής Σαρόν Μοάλεμ υποστηρίζει ότι αυτή η κίνηση δεν εγγυάται το αποτέλεσμα που επιθυμούμε, καθώς ο οργανισμός κάθε ανθρώπου επεξεργάζεται με διαφορετικό ρυθμό τους υδατάνθρακες και αυτό με τη σειρά του καθορίζει πόσους υδατάνθρακες μπορούμε να καταναλώνουμε.

Σύμφωνα με τον ειδικό, ο ρυθμός επεξεργασίας των υδατανθράκων κατατάσσεται σε τρεις τύπους: τον πλήρη ,τον μέτριο και τον περιορισμένο. Ο τύπος καθορίζεται από τον διαθέσιμο αριθμό αντιγράφων ενός γονιδίου που παράγει την πρωτεΐνη αμυλάση, η οποία είναι υπεύθυνη για τη διάσπαση του αμύλου.

Το άμυλο είναι ένα είδος υδατάνθρακα που βρίσκουμε κυρίως στις πατάτες, στο ρύζι, στα δημητριακά και στα παράγωγα προϊόντα αυτών, όπως το ψωμί και τα μακαρόνια. Όσοι ανήκουν στον πλήρη τύπο διαθέτουν στον γενετικό τους κώδικα πολλά αντίγραφα του γονιδίου, οπότε ο οργανισμός τους διασπά ταχύτερα τα μόρια του αμύλου. Αντιθέτως, όσοι ανήκουν στον περιορισμένο τύπο μπορεί να μην διαθέτουν ούτε ένα αντίγραφο του γονιδίου.

Για να μάθεις κι εσύ σε ποιον τύπο ανήκεις, κάνε το τεστ που επινόησε ο Μοάλεμ.

Το μόνο που θα χρειαστείτε είναι ένα ανάλατο κρακεράκι και ένα χρονόμετρο !

Το τεστ

  1. Δαγκώστε μια μπουκιά από το κρακεράκι.
  2. Πατήστε το κουμπί του χρονόμετρου και αρχίστε να μασάτε, χωρίς να καταπιείτε.
  3. Ενώ μασάτε, παρατηρήστε πολύ προσεκτικά εάν νιώθετε αλλαγή στη γεύση, από ουδέτερη να γίνεται ελαφρώς πιο γλυκιά.
  4. Σταματήστε το χρονόμετρο και το μασούλημα μόλις αισθανθείτε την αλλαγή στη γεύση και σημειώστε την ένδειξη.
  5. Επαναλάβετε το τεστ μία ακόμη φορά και υπολογίστε τον μέσο όρο των δύο ενδείξεων.

Τα αποτελέσματα

0-14 δευτερόλεπτα – Πλήρης τύπος: Ο οργανισμός σας είναι γενετικά προκαθορισμένος ώστε να διασπά γρήγορα και αποτελεσματικά τους υδατάνθρακες. Μπορείτε να καλύπτετε τις ημερήσιες ανάγκες σας από την ομάδα των υδατανθράκων σε ποσοστό έως και 50%.

15-20 δευτερόλεπτα – Μέτριος τύπος: Καλό είναι να μην καλύπτετε τις ημερήσιες ανάγκες σας από την ομάδα των υδατανθράκων σε ποσοστό μεγαλύτερο του 35%.

30 δευτερόλεπτα και περισσότερο – Περιορισμένος τύπος: Περιορίστε την πρόσληψη θερμίδων από υδατάνθρακες στο 25% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων που παίρνετε από τη διατροφή σας, καθώς ανήκετε στον τύπο που επεξεργάζεται με μεγάλη δυσκολία το συγκεκριμένο συστατικό.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο