Αυτές είναι οι 5 τροφές που κάθε άντρας πρέπει βάλει στη διατροφή του.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η σωστή διατροφή αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο προκειμένου να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς μας. Αν λοιπόν θέλετε να εστιάσετε σε συγκεκριμένες επιλογές που, όταν τις εντάξετε στη διατροφή σας ,θα ενισχύσουν σημαντικά τον οργανισμό σας, τότε ακολουθήστε τις παρακάτω προτάσεις:

Αβγά-Περιέχουν χολίνη, τη βιταμίνη που μάς κάνει ευτυχισμένους, αφού βοηθούν στην παραγωγή της σεροτονίνης, της ντοπαμίνης και της νορεπινεφρίνης ή, αλλιώς, των ορμονών της ευτυχίας. Επίσης, βρίσκονται στην πρώτη θέση με τις ποιοτικές πρωτεΐνες που απορροφώνται απόλυτα από τον οργανισμό. Κάθε αβγό έχει 6g πρωτεΐνης, κάνει καλό στην όραση, δίνει ενέργεια και δυναμώνει τους μυς, αφού το ασπράδι περιέχει όλα τα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός.

Κινόα –Ο “σπόρος της γης”, όπως συνηθίζουν να αποκαλούν το εν λόγω ψευδοδημητριακό οι λαοί της Λατινικής Αμερικής, είναι φουλ σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Θα τη βρείτε σε διάφορα χρώματα, κυρίως κόκκινη, λευκή και μαύρη.Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μεγάλη ποικιλία συνταγών αφού γίνεται από συνοδευτικό για το ψάρι ή το κρέας μέχρι σαλάτα.

Αβοκάντο-Πλούσιο σε βιταμίνες Κ, C και Ε, φυτικές ίνες, φολλικό οξύ, κάλλιο και μονοακόρεστα λιπαρά που μειώνουν την κακή χοληστερίνη και βελτιώνουν την καλή, δεν θα έπρεπε να λείπει από τη διατροφή μας σε όλες τις ηλικίες. Προσοχή λόγω όμως των πολλών θερμίδων που κουβαλά (τα 150 γραμμάρια περιέχουν περίπου 235 θερμίδες!) έχει πολλάκις ενοχοποιηθεί για την αύξηση του σωματικού βάρους

Αμύγδαλα-Τα αμύγδαλα δε θεωρούνται τυχαία ο βασιλιάς των ξηρών καρπών, καθώς εκτός από πολύ δημοφιλή είναι και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ωφελούν τον οργανισμό με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Συγκεκριμένα, είναι πλούσια σε καθαρή πρωτεΐνη, ενώ είναι πολύ καλή πηγή μονοακόρεστων λιπαρών, βιταμίνων Α, Ε, Κ καθώς και βιταμινών του συμπλέγματος Β, ασβεστίου, σιδήρου, μαγνησίου και φωσφόρου. Συμβάλλουν στη μείωση της «κακής» χοληστερόλης, ενώ συνδέονται με την καλύτερη λειτουργία της καρδιάς και βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη. Στα συν και ότι συνδέονται με τα υγιή μαλλιά, καθώς βελτιώνουν και την όψη των μαλλιών. Μια ποσότητα 1 χούφτας αμυγδάλων καθημερινά είναι αρκετή.

Πιπεριές-Οι πιπεριές είναι γεμάτες αντιοξειδωτικά αλλά ιδιαίτερα οι χρωματιστές γιατί το χρώμα είναι το αποτέλεσμα των χρωστικών ουσιών (καροτενοειδή) που συγκεντρώνονται στη σάρκα της πιπεριάς. Ο βασικότερος ρόλος των καροτενοειδών στον οργανισμό είναι αντιοξειδωτικός, οπότε βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, προστατεύουν τους ιστούς από τον ήλιο ενώ σύμφωνα με σχετικές έρευνες, μπορούν να συμβάλλουν στην καθυστέρηση ή την αποτροπή καρδιακών παθήσεων, καταρράκτη και άλλων ασθενειών που σχετίζονται με την ηλικία.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο