Αυτά είναι τα πιο καλά λιπαρά..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καλά λιπαρά-Στις περισσότερες έρευνες επισημαίνεται ότι είναι απαραίτητα για την υγεία αλλά και το μεταβολισμό σου.

Τα υγιεινά- καλά λιπαρά υποστη­ρίζουν πολλές ζωτικής σημασίας βιοχημικές διαδικασίες και σχηματί­ζουν τις μεμβράνες κάθε κυττάρου στο σώμα μας, διατηρώντας τα υγρά, εύκαμπτα και βοηθώντας τα να επικοινωνούν αποτελε­σματικά μεταξύ τους.

Αν τρως καλά λιπαρά, όχι μόνο δεν παχαίνεις, αλλά συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο, καθώς τα «καλά» λιπαρά έχουν σημαντικό ρόλο στη μεταβολική λειτουργία.

Οι καλύτερες πηγές καλών λιπαρών είναι

  • Οι ξηροί καρποί και οι σπόροι είναι γεμάτοι με βιταμίνες και μέταλλα, ενώ αποτελούν εξαιρετική πηγή Ω-3, Ω-6 και Ω-9 λιπαρών. Ο λιναρόσπορος, οι σπόροι chia και τα καρύδια περιέχουν φυτικής προέλευσης α-λινολεϊκό οξύ (ALA), ένα είδος Ω-3, που συχνά δεν προσλαμβάνου­με σε επάρκεια. Πρόσθεσέ τα στο πρωινό σου, ή στο γιαούρτι.
  • Τα αβοκάντο. Είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Β5, που υποστηρίζει την υγεία των επινεφριδίων –των αδένων που διαχειρίζονται την ορμόνη του άγχους– κα­θώς και πηγή Ν-ακετυλοστεΐνης, που είναι σημαντική για την ενέργειά σου. Είναι το απόλυτα υγιεινό fast food. Λιώσ’ το ωμό επάνω σε κράκερ μαζί με κάτι πικάντικο.
  • Τα λιπαρά ψάρια. Ο σολομός, το σκουμπρί η σαρδέλα, είναι από τις καλύτερες πηγές Ω-3, βασικών λιπα­ρών οξέων (EPA και DHA), που έχουν αυξημένες αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και υποστηρίζουν τις λειτουργίες επανόρ­θωσης του οργανισμού.
  • Το λάδι καρύδας είναι μια σπάνια πηγή λαυρικού οξέος, το οποίο διαθέτει αντιμι­κροβιακές, αντιπαρασιτικές και αντιμυκητι­ασικές ιδιότητες. Επίσης, έχει πολύ μεγάλη ανθεκτικότητα στις υψηλές θερμοκρασίες, που σημαίνει ότι παραμένει σταθερό όταν θερμαίνεται.
  • Το ελαιόλαδο και το σησαμέλαιο, είναι καλές πηγές μονοακόρεστων λιπαρών που μπο­ρεί να συμβάλλουν στη μείωση της LDL ή «κακής» χοληστερίνης στο σώμα μας, κάτι που με τη σειρά του μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων και εγκεφαλικών.Τα ψυχρής έκθλιψης έλαια χρησιμοποίησέ τα ωμά, καθώς καταστρέφονται οι ευεργετικές τους ιδιότητες όταν θερμαίνονται
Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο