Αυτά είναι τα GTi του 2021..

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τα GTi του 2021. Σας παρουσιάζουμε τα νέα καθώς και κάποια ανανεωμένα GTi που συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο τη καθημερινότητα  με τις hot επιδόσεις.

Τα σημερινά GTi δεν έχουν καμία σχέση με αυτά του σχετικά πρόσφατου παρελθόντος, γιατί συνδυάζουν την πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση με τη σπορ οδική συμπεριφορά και έχουν εξελιχθεί σημαντικά ώστε πλέον να προσφέρουν ανώτερα επίπεδα άνεσης και hot επιδόσεις.

Στα hot hatchback που ήδη κυκλοφορήσαν αναμένονται με ενδιαφέρον και δυο -τρεις προτάσεις που θα συμπληρώσουν τις ήδη δυνατές ελεύσεις του 2020-2021. Τα περισσότερα από αυτά να ανήκουν στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Ας τα γνωρίσουμε παρέα!

Νέο Audi S3

Το τέταρτης γενιάς Audi S3, θυμίζει τον προκάτοχό του άλλα είναι πιο μοντέρνο και με σημαντικά καλύτερο  εξοπλισμό.

Audi S3Αισθητικά, οι σχεδιαστές της Audi επέλεξαν μια εξελικτική προσέγγιση για τη νέα γενιά, η οποία διατηρεί παρόμοια σιλουέτα με τον προκάτοχό της, έχει όμως πιο μοντέρνα εμφάνιση με επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο και φώτα LED.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 2.0 TFSI με 310 PS που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο S-tronic 7 σχέσεων και νέο σύστημα τετρακίνησης. Σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση έχει γίνει στο εσωτερικό με ψηφιακό cockpit, high-tech εμφάνιση και premium υλικά.

Νέο CUPRA Leon

Το νέο CUPRA Leon  μπορεί να βασίζεται στο SEAT Leon τέταρτης γενιάς αλλά έχει σημαντικά στοιχεία που το διαφοροποιούν…

Η έκδοση επιδόσεων ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Leon χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τη γρίλια που φέρει το έμβλημα της CUPRA.

Leon CupraΤο ισπανικό hot hatch χρησιμοποιεί το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα με έμφαση στις επιδόσεις, το οποίο θα μοιράζεται με τα συγγενικά VW Golf GTE και Skoda Octavia iV RS.

Ο βενζινοκινητήρας 1.4 TSI θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 245 PS. Ήδη διατίθεται και η ισχυρότερη έκδοση CUPRA R με τον κινητήρα 2.0 TSI και ισχύ που φτάνει στους 320 PS.

Ανανεωμένο Honda Civic Type R

Το μοντέλο που είναι γνωστό και ως ο “βασιλιάς των προσθιοκίνητων hot hatch” ανανεώθηκε ελαφρώς για το 2020, με μικρές αισθητικές επεμβάσεις, πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας και αναβαθμίσεις σε αεροδυναμική, ανάρτηση και φρένα.

Honda civic type rΕμφανισιακά δεν έχουν αλλάξει πολλά, και μόνο οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν την ελαφρώς μεγαλύτερη γρίλια εμπρός που προσφέρει καλύτερη ψύξη στον κινητήρα, και τις νέες λεπίδες στις εισαγωγές αέρα (εμπρός και πίσω) που είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος. Κάτω από το καπό παραμένει ο 2.0 VTEC με απόδοση 320 PS που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Ανανεωμένο Hyundai i30 N

Λίγο μετά από την ανανεωμένη γκάμα του i30 που είδαμε στη Γενεύη, παρουσιάστηκε και η ταχύτερη εκδοχή του με το έμβλημα N.

Εμφανισιακά, το i30 N θα παραπέμπει έντονα στο i30 N Line της φωτογραφίας (φαρδύτερη γρίλια, ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες και νέα φώτα LED), με τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου και διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος. Στο εσωτερικό  βρίσκουμε νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων και μεγαλύτερη οθόνη αφής 10,25″ στην κεντρική κονσόλα, ενώ αναβαθμισμένα αναμένεται να είναι και τα υλικά.

Κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός 2.0 Turbo-GDi που στη σημερινή γενιά αποδίδει 275 PS. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων με τη βοήθεια του διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, ενώ για πρώτη φορά η γκάμα θα εμπλουτιστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Ανανεωμένο Renault Mégane

Οι κορυφαίες εκδόσεις Mégane R.S. και Mégane R.S. Trophy δέχθηκαν ένα ελαφρύ φρεσκάρισμα για το 2020.

Αισθητικά, οι διαφορές με τα υφιστάμενα μοντέλα περιορίζονται στα ανασχεδιασμένα γραφικά LED των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι νέες επενδύσεις Alcantara, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2″, η μεγαλύτερη οθόνη αφής 9″ και τα καθίσματα Recaro (Trophy).

Renault megane rsΗ μεγάλη είδηση είναι πως το γαλλικό hot hatch θα είναι πλέον αποκλειστικά διαθέσιμο με τον 1.8 TCe στην έκδοση των 300 PS, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτόματο EDC διπλού συμπλέκτη.

Το Mégane R.S. θα έχει Sport chassis, ενώ το Mégane R.S. Trophy την πιο πισταδόρικη Cup chassis που περιλαμβάνει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen και σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης. Και τα δύο μοντέλα διατηρούν το σύστημα τετραδιέυθυνσης 4CONTROL.

Νέο Toyota GR Yaris

Η “καυτή” έκδοση του Yaris είναι ένα τετρακίνητο hot hatch το οποίο ενσωματώνει όλη την εμπειρία της Gazoo Racing από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.

Toyota Yaris GRΣχεδιαστικά, το 3θυρο αμάξωμα του ιαπωνικού σουπερμίνι χάρη στην κουπέ σιλουέτα και το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο (προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, ζάντες 18″, χαμηλωμένη οροφή, αεροτομή και πίσω δια χύτη) του δίνει το χαρακτήρα που του αξίζει. Μεγάλες διαφορές έχουμε και στην πλατφόρμα, η οποία συνδυάζει το εμπρός τμήμα της GA-B (Yaris), με το πίσω τμήμα της GA-C (Corolla).

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο ισχυρότερος τρικύλινδρος κινητήρας παραγωγής, με χωρητικότητα 1.618 cc, 12 βαλβίδες, turbo και απόδοση 261 PS. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης GR-Four.

Νέο Volkswagen Golf GTI / GTD / GTE / R

Golf GTI RΟι σπορ εκδόσεις του Golf όγδοης γενιάς είναι πέντε στον αριθμό και έχουν παρουσιαστεί ήδη μέσα στο 2021.

Τα γρήγορα Golf  ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στα ανασχεδιασμένα αεροδυναμικά πακέτα (νέους προφυλακτήρες, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου κτλ) και τις σπορ πινελιές στο εσωτερικό με το Innovision Cockpit να κερδίζει τις εντυπώσεις (ψηφιακός πίνακας οργάνων 10″ και οθόνη αφής 10″ για το infotainment).

Έχουμε και λέμε λοιπόν, το παραδοσιακό GTI (2.0 TSI με 245 PS), το ισχυρότερο GTI TCR (2.0 TSI με 300 PS) και το πετρελαιοκίνητο GTD (2.0 TDI με 200 PS). Συνεχίζουμε με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό GTE (1.4 TSI + ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυαστική ισχύ 245 PS) για όσους θέλουν να συνδυάσουν επιδόσεις με τον  οικολογική χαρακτήρα και φυσικά τη τετρακίνητη έκδοση Golf R (2.0 TSI με 330 PS) η οποία έχει ήδη λάβει θέση στην κορυφή της “αγέλης”του γκρουπ.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο