Απλές ασκήσεις με το σώμα σου… για όλες τις ώρες!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Είτε μένεις πολλές ώρες στο γραφείο δουλεύοντας, είτε βρίσκεσαι στο σπίτι, θα υπάρξουν στιγμές που η πλήξη θα «βαρέσει» τη πόρτα σου. Αντί, λοιπόν, να παίζεις παιχνίδια στον Η/Υ η να σέρνεσαι στο καναπέ, εκμεταλλεύσου αυτόν το νεκρό χρόνο φτιάχνοντας ένα δυνατό και γραμμωμένο σώμα.

Με λίγη έξυπνη προπόνηση κερδίζεις πολλά:

Δεν χρειάζεσαι όργανα!

Το σώμα σου είναι το απόλυτο «μηχάνημα» γυμναστικής. Ακόμη και τα ελεύθερα βάρη ή τα αλτηράκια μετρούν μόνο έναν αιώνα ζωής συγκριτικά με τα χιλιάδες χρόνια όπου οι άντρες γυμνάζονταν με το ίδιο τους το σώμα. Η προπόνηση ,λοιπόν, μέσα σε ένα δωμάτιο, έχει πολλούς τρόπους για να γίνει αποδοτική.

Οι παρακάτω κινήσεις δεν θα σου πάρουν πάνω από 25 λεπτά για να εκτελέσεις ένα σετ των 12 επαναλήψεων από κάθε μια.

Προθέρμανση:
-Επιτόπιο τροχάδην, επιτόπιες αναπηδήσεις με πλάγιο άνοιγμα των ποδιών και τα χέρια σε έκταση, διατάσεις.

Πάνω μέρος του σώματος:
– Κάμψεις.
– Βυθίσεις κορμού ανάμεσα σε δυο καρέκλες.
– Σανίδες.

Κορμός:
– Ανόρθωση λεκάνης από ξαπλωτή θέση.
– Sit ups.
– Αντίστροφοι κοιλιακοί και άρση ποδιών.

Κάτω μέρος του σώματος:
– Προβολές των ποδιών.
-Ημικαθίσματα.
– Βαθιά καθίσματα

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο