Αν δυσκολεύεσαι να χάσεις λίπος, δες τι πρέπει να κάνεις!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Τις περισσότερες φορές αυτό που θέλεις να χάσεις είναι λίπος και όχι βάρος. Μπορεί να είσαι ικανοποιημένος με τα κιλά που δείχνει η ζυγαριά σου αλλά παρόλα αυτά να μην είσαι καθόλου ικανοποιημένος με το πώς δείχνει το σώμα σου.

Τι μπορείς να κάνεις, λοιπόν, για να χάσεις λίπος; Πρέπει να κάνεις κάποιες μικρές αλλαγές στον τρόπο ζωής σου και όχι μόνο στη διατροφή σου.

Οι ειδικοί μας αποκαλύπτουν τα καλύτερα”κόλπα” που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο σου.

Προπόνηση δύναμης -Πρέπει να ξεκινήσεις να κάνεις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Έτσι θα κάψεις λίπος και θα χτίσεις μύες. Αν κάνεις μόνο αερόβια άσκηση θα χάσεις και μύες και λίπος. Χάνοντας μύες επιβραδύνεται ο μεταβολισμός σου και κάνει την απώλεια λίπους ακόμα πιο δύσκολη. Καλό είναι να κάνεις ασκήσεις ενδυνάμωσης τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

Κοιμήσου καλά -Ο πιο εύκολος τρόπος για να κάψεις λίπος είναι να κάνεις έναν καλό ύπνο. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να σε κάνει να αναζητάς ανθυγιεινές τροφές την επόμενη μέρα !

Μέτρα τις θερμίδες σου -Στην αρχή θα σου τρώει λίγο παραπάνω χρόνο κάτι τέτοιο αλλά κάποια στιγμή θα μάθεις τι πρέπει να τρως και σε τι ποσότητες. Σημείωνε τα πάντα σε ένα σημειωματάριο. Όπως και να’χει πάντως δεν πρέπει να τρως ποτέ λιγότερο από 1200 θερμίδες την ημέρα πόσο μάλλον αν γυμνάζεσαι.

Βάλε το HIIT στην ζωή σου -Κάνε κάποιου είδους γυμναστική που θα ανεβάσει τους παλμούς της καρδιάς σου πολύ γρήγορα και κάντο 2-3 φορές την εβδομάδα. Με αυτό το είδος προπόνησης θα συνεχίσεις να καις και για αρκετή ώρα μετά το τέλος της.

Τρώγοντας καλά λιπαρά δεν θα παχύνεις -Τα καλά λιπαρά είναι αυτά που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να είναι πιο υγιής και να λειτουργεί καλύτερα. Βάλε το ψάρι, τους ξηρούς καρπούς, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο στη ζωή σου. Επίσης η διατροφή σου πρέπει να περιλαμβάνει πολλά φρούτα και λαχανικά καθώς και πρωτεΐνη. Βάλε το ψάρι, τα φασόλια και τα αβγά ψηλά στις διατροφικές σου συνήθειες.

Ξέχνα τα πολλά ποτά και τα αναψυκτικά –Δες πόσες θερμίδες πίνεις και μείωσε τις όσο περισσότερο μπορείς. Αντικατέστησε τα αναψυκτικά με νερό και θα δεις μεγάλη διαφορά !

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο