Ανανέωση για το Kona και ειδική έκδοση N Line.

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η Hyundai παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή του Kona, στην οποία ξεχωρίζει η εντυπωσιακή σχεδίαση και η κορυφαία έκδοση N Line.

Το κορεατικό crossover αποκτά ανανεωμένο εμπρός μέρος( νέα μάσκα- προφυλακτήρα). Τα φωτιστικά σώματα είναι πιο μακρόστενα και κυρτά και μαζί με τους προβολείς προσδίδουν ένα πιο επιθετικό στιλ στο Kona. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι  λιγότερες και περιορίζονται στα νέα γραφικά των φαναριών, αλλά και τα LED των φλας που αντικαθιστούν τους  λαμπτήρες.

Στο εσωτερικό η Hyundai έδωσε ιδιαίτερη βάση, προσθέτοντας ένα νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων ιντσών και μια νέα οθόνη αφής 10,25 ιντσών. Στο ίδιο ύφος και οι νέες επενδύσεις, που περιλαμβάνουν επιλογές μεταξύ των διαθέσιμων υλικών, δίχρωμο μπεζ δερμάτινο σαλόνι, χακί επενδύσεις και ambient φωτισμός (προαιρετικά όλα). Τα συστήματα ασφαλείας του πακέτου SmartSense Active Safety( αναγνώριση τυφλού σημείου, έλεγχο οπίσθιας κυκλοφορίας, ενεργό cruise control, διατήρηση λωρίδας και απόστασης από το προπορευόμενο όχημα, αλλά και αυτόματο φρενάρισμα) δεν θα μπορούσαν να λείπουν.

Η σημαντικότερη προσθήκη στην γκάμα, αφορά την έκδοση N Line που διακρίνεται για τις 3 εισαγωγές στην κορυφή του προφυλακτήρα, τα φιμέ φωτιστικά σώματα, τη μαύρη μάσκα , το αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, πλαϊνές ποδιές, διάχυτης και αεροτομή), τη διπλή απόληξη της εξάτμισης και τις 18άρες ζάντες. Στην καμπίνα των επιβατών, οι σκουρόχρωμες επενδύσεις και οι κόκκινες ραφές βάζουν τον οδηγό στο κλίμα..

Φρεσκαρισμένος και ο 1.600άρης T-GDI..

Ο 1.600άρης T-GDI αποδίδει πλέον  198 ίππους, σε συνδυασμό με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και θα διατίθεται τόσο σε δικίνητη, όσο και τετρακίνητη έκδοση.

Στη βάση συναντάμε το γνωστό 1.000άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 120 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο ή 7άρι DCT και ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, αποκλειστικά ως μπροστοκίνητο. Με το ίδιο σύστημα εφοδιάζεται και το 1.6 ντίζελ των 136 ίππων, συνδυαζόμενο με τις ίδιες επιλογές στη μετάδοση.

Μοιραστείτε.

Σχολιάστε

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο